خاطرات
  • صفحه اصلی
  • خاطرات
  • خاطرات روزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی / سال ۱۳۷۶/ کتاب « انتقال قدرت»

خاطرات روزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی / سال ۱۳۷۶/ کتاب « انتقال قدرت»

تاریخ می داند که آیت الله یزدی در لوح تقدیر از آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نوشته بود!!

  • یکشنبه ۸ تیر ۱۳۷۶

 

 

 یکشنبه ۸ تیر ۱۳۷۶ // ۲۳ صفر ۱۴۱۸ //۲۹ ژوئن ۱۹۹۷

 

از منزل به [سالن اجتماعات] کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفتیم. در مراسم سالگرد قوه قضاییه، آقای [اسماعیل] شوشتری، [وزیر دادگستری]، در مورد پیشرفت‌های سال‌های اخیر قوه قضاییه که عمدتاً به کمک دولت بوده، گزارش داد. سپس آقای [محمد] یزدی، [رئیس قوه قضاییه] صحبت کرد و برای قدردانی از من، لوح تقدیر و تشکر هدیه نمود. من هم نشان دو نفر از مدیران دستگاه قضایی را دادم و در مورد وظایف قوه قضاییه با تأکید بر سرعت و دقت و پرهیز از سیاسی‌کاری و مخدوش کردن امنیت سرمایه‌گذاری و مشاغل سخنرانی کردم.

به دفترم رفتم. آقایان [حسین] محلوجی و [سراج‌الدین] کازرونی، [رئیس سازمان میراث فرهنگی] و مدیران سازمان میراث فرهنگی آمدند. گزارشی از بازسازی آثار باستانی شهر کاشان و نیز از غنای کم‌نظیر کاشان، در داشتن ساختمان‌های باارزش قدیمی دادند. آقای [عبدالمجید] معادیخواه، [رئیس بنیاد تاریخ انقلاب اسلامی] آمد و برای نیازهای بنیاد تاریخ استمداد کرد. دکتر [هادی] منافی، [رئیس سازمان حفاظت محیط زیست] آمد. از عدم همکاری شهردار تهران با محیط‌زیست گله داشت.

عصر در جلسه هیئت دولت، مصوبه‌ای در مورد کمک به مساجد و تأسیس شورای عالی اشتغال و اجرای راه‌آهن بافق - مشهد داشتیم. برای اصلاح دندان به بیمارستان اختر رفتم. یک دندان پُرکردم و یکی روکش گذاشتم. برای ساخت روکش دائم، دو دندان را خالی کردند و روکش موقت گذاشتند. به منزل آمدم.