دیدارها
  • صفحه اصلی
  • دیدارها
  • دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸

جمعی از نمایندگان تشکلهای کارگری صبح امروز به مناسبت هفته کارگر با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار؛ رونق اقتصادی و ایجاد شغل را ریشه حل مشکلات جامعه کارگری عنوان کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اگر عرضه شغل از نیروهای آماده کار در جامعه بیشتر باشد فضائی ایجاد خواهد شد تا کارگران با حق انتخاب به حقوق خود رسیده و وضعیت مطلوبی را داشته باشند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عمل به سیاست‌های کلی و برنامه‌های کشور در حوزه‌های اقتصادی را در شکل‌گیری فضای مطلوب کسب و کار مؤثر بیان کرد و گفت: راه نجات کشور؛ خصوصی‌سازی به معنای واقعی است و این می‌تواند در رفع معضلات مؤثر باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ کارگران را همواره پشتیبان نظام عنوان کرد و افزود: سهم اعتصابات کارگری در پیروزی انقلاب بسیار بالا بود و کارگران دردفاع مقدس و همچنین سازندگی؛ دین خود را به نظام و کشور ادا کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، مجمع تشخیص مصلحت نظام را پشتیبان قشر کارگری جامعه دانست و گفت: ایجاد احساس رضایت در نیروی کار می‌تواند افزایش تولید و بهره‌وری را به همراه داشته باشد.

در ابتدای این دیدار آقایان محجوب دبیر کل خانه کارگر، صادقی رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کشور، قربانی و حبیبی به نمایندگی از تشکلهای کارگری هر کدام به اختصار مطالبی را در خصوص مشکلات جامعه کارگری؛ قراردادهای موقت کار، نبود امنیت شغلی و مسائل اقتصادی بیان کردند.

تصاویر ضمیمه