بازدید
  • صفحه اصلی
  • بازدید
  • بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از غرفه پدر سفال و سرامیک ایران

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از غرفه پدر سفال و سرامیک ایران

عجیب است که هاشمی بگوید از بازدید خسته شدم!!!!

  • پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۷۱

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس دولت‌های سازندگی که به همراه دکتر حمید میرزاده، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه وقت از نمایشگاه دستاوردهای صنعت استان سمنان در سال ۱۳۷1 بازدید کردند، از غرفه محصولات سفال و سرامیک مرحوم فضل‌الله شعبانی، پدر سفال و سرامیک ایران نیز بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایسکانیوز، در تصاویر که در ادامه آورده می‌شود، سید طاهر طاهری نماینده وقت سمنان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام عباسعلی اختری نماینده وقت ولی‌فقیه و امام‌جمعه سمنان و نیز حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی نیز دیده می‌شوند.

آیت الله هاشمی در خاطرات این روز نوشتند: ساعت هشت صبح به فرودگاه مهرآباد رسیدیم و بلافاصله با هواپیمای فوکر وزارت نفت، با همراهان به سوی سمنان پرواز کردیم. چون باند فرودگاه سمنان کوتاه است، هواپیمای کوچک بردیم. ... نیم ساعت بعد، در فرودگاه کهنه و قدیمی و غیرمجهز سمنان فرود آمدیم. استقبال رسمی انجام شد. سپس با استقبال بسیار پُرشکوه مردم، به سوی شهر حرکت کردیم.

در سالن سرپوشیده ورزشی، با خانواده‌های شهید و ایثارگران ملاقات کردم. ... در کنار همان سالن، در میدان چمن ورزشگاه تختی، در اجتماع خیلی انبوه و پرشور مردم شرکت کردم. ...با هلی‌کوپترها پرواز کردیم...با اصرار دکتر [حسن] روحانی، در سرخه فرود آمدیم ... به سوی شهرک صنعتی پرواز کردیم و از بالا دیدیم. در محل نمایشگاه فرود آمدیم. مغرب بود. غرفه‌های صنایع و کشاورزی استان را دو ساعت بازدید کردیم؛ صد و بیست و پنج غرفه بود. خیلی خسته شدم. با همه آنها حرف زدم و سئوال و جواب داشتم. اکثریت نزدیک به تمام، راضی بودند...