پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت افتتاح دفتر حزب جمهوری اسلامی در امیرکلای بابل

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت افتتاح دفتر حزب جمهوری اسلامی در امیرکلای بابل

  • چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۶۲

مخاطب: مردم بابل

 مناسبت: افتتاح دفتر حزب جمهوری اسلامی در امیرکلای بابل

 تاریخ: 22 تیر 1362

    پیام به مناسبت افتتاح دفتر حزب جمهوری اسلامی در امیرکلای بابل

 بسم الله الرحمن الرحیم، مراسم افتتاح این دفتر مبارک با ویژگیهای کم‏نظیرش و خود این ساختمان و دفتر، یکی از برگهای زیبا و ارزشمند کتاب تاریخ حزب جمهوری اسلامی و برگ تاریخ انقلاب اسلامی ما را تشکیل می‏دهد. صفحه‏ای که کلمات برجسته‏اش، نامهای مقدس شهید و پدر شهید و خانواده شهید و مضمون و پیامش، شهادت در راه حق و ایثار برای آرمانهای بزرگ است و نقش و نگاری از خون گلرنگ شهید که قطراتش زیباترین تابلوهای تاریخ را رنگ آمیزی کرده و پیرایه داده.

 گویی خدا خواسته که تاریخ حزب جمهوری اسلامی و خاطره‏های برجسته‏اش و مراکز و دفاترش همانند تاریخ نفیس انقلابمان با شهادت زنده بماند و صفحات تاریخش با خون ارزشمندترین انسان‏های تاریخ نوشته شود و حامیانش از میان داغداران شهدا باشند با مدال افتخاری از داغ عزیزان به خون خفته‏شان، و تدارکاتشان را در سایه الهام و پیام خون شهید، از دست دلباختگان راه خدا تحصیل کنند و این سرنوشت برای حزبی که خود را ادامه دهنده راه شهدای اُحُد و کربلا می‏داند، کاملاً منتظره و مورد استقبال است. نمونه‏اش در تاریخ انقلابمان، دفتر مرکزی حزبمان در سرچشمه تهران از چشمه‏های جوشان خون 72 تن و یک تن مزین است و از توجه خانواده‏های پرافتخار شهدا و حمایتهای بی‏دریغشان معمور و کل تاریخ حزب افتخارش به‏انبوه شهداست در جبهه‏ها و میدانهای مبارزه با ضد انقلاب و شعارش ادامه راه شهدا و مخصوصاً اولین و دومین دبیرکل‏های مظلوم و دانشمند آن شهید بهشتی و شهید باهنر.

 در شهر امیرکلا هم می‏بینید که خانواده‏ای از شما، شهیدی از تبار کربلائیان به انقلاب به اسلام تقدیم می‏کند و اموالش را هم برای ساختن مرکزی که شیفتگان راه و روش شهیدش را در خود جمع کند و فکر و ذکر را بپرورند، تقدیم می‏دارد. انتظار از شما مردم شرافتمند و انقلابی این است که حق این مرکز را که تجسم »فَضَّلَ اللَّه المُجاهِدین باَمْوالَهُم وَ اَنْفُسَهم« است ادا کند، اسوه حسنه‏ای برای سایر دفاتر و مراکز حزب در سراسر کشور و جهان و پیروی خوب برای دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی باشید.