سخنرانی
  • صفحه اصلی
  • سخنرانی
  • نطق پیش از دستور ریاست مجلس شورای اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی

نطق پیش از دستور ریاست مجلس شورای اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۶۵

جلسه: 388
پایان سال
بسم اللّه الرحمن‌الرحیم، لازم است در پایان سال جاری و در آستانه سال جدید، اولاً تشکر کنیم از برادران و خواهران نماینده به خاطر همکاریهائی که داشتند در این سال در جهت قانونگذاری و نظارت بر امور و بخصوص تشکر می‌کنم از نمایندگانی که درجنگ همکاری کردند و عده زیادی از نمایندگان به جبهه‌ها رفتند و حضور نمایندگان در جبهه‌ها و رفتن به میان رزمندگان بسیار مؤثراست.
تشکر می‌کنم به طور کلی از مسئوولان کشور و ممنونیم از رزمندگانمان که در سال جاری مایه افتخار و عظمت اسلام شدند و قدرت اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.
ما امسال شاهد خضوع کفر و استکبار در مقابل اسلام و انقلاب بودیم، و این را ما از مقاومت مردممان می‌دانیم و از ایثارگریهای رزمندگانمان می‌دانیم و از آثار خونهای گرانقدر شهدایمان می‌دانیم.
از طرف همه نمایندگان از خانواده‌های شهدا و کسانی که در راه این انقلاب شهید دادند و یا معلول دادند و دچار زحمات و صدمات شدند ما تشکر می‌کنیم و امیدواریم سال آینده را خداوند برای این انقلاب و این مردم و برای مسلمانها سال پیروزی و موفقیت کامل بگرداند و به ما توفیق دهد که بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای اسلام و انقلاب باشیم.
    والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته