اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • نامگذاری بزرگراه مرزی ماکو_ بازرگان به‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

نامگذاری بزرگراه مرزی ماکو_ بازرگان به‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد بزرگراه مرزی جدیدالاحداث ماکو_ بازرگان به‌نام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نام‌گذاری شد.

  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵

به گزارش فرینا، صبح امروز اکبر ترکان به منظور انجام سفری یک روزه وارد منطقه آزاد ماکو شد.

وی در این سفر از کارخانه بتا دنت تولید کننده دندان‌های مصنوعی در ماکو با قابلیت صادرات به کشورهای مختلف جهان بازدید کرد.

ترکان از مرکز جدیدالاحداث رشد فناوری‌های نوین منطقه آزاد ماکو نیز بازدید کرد که قرار است در دهه فجر سال 95 فعالیت خود را آغاز کند.

این مرکز علمی تحقیقاتی در رشته‌هایی از قبیل نانو، لجستیک و کشاورزی فعالیت می‌کند.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از پژوهش‌سرای دانش آموزی ماکو نیز بازدید کرد.

مشاور رئیس جمهور از فرودگاه جدید الاحداث ماکو نیز دیدن کرد و در جریان پیشرفت امور و اقدامات انجام شده برای تکمیل فرودگاه قرار گرفت. فرودگاه منطقه آزاد ماکو در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

دقایقی پیش نیز با حضور اکبر ترکان دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور بزرگراه مرزی جدیدالاحداث ماکو_ بازرگان به‌نام مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نام‌گذاری و از تابلوی آن رونمایی شد.

قرار است اکبر ترکان امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک هتل و مجتمع تجاری در شهر بازرگان شرکت کرده و از پایانه صادراتی و پروژه ساماندهی کامیون‌ها و سیستم نوبت‌دهی، جاده در دست احداث اتصال کمربندی ماکو به شهرک لجستیک بازدید کرده و جلسات مشترکی با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع منطقه داشته باشد.