نامه ها
  • صفحه اصلی
  • نامه ها
  • نامه جمعی از نمایندگان مجلس در حمایت از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی

نامه جمعی از نمایندگان مجلس در حمایت از کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی

  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن احترام به تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مراتب قدرشناسی خود را از تعهد و مسئولیت شناسی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که با درک شرایط خطیر کشور، در عرصه انتخابات حضور یافتند، اعلام می دارند.

بی شک یکی از عوامل موثر بر مشارکت گسترده مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی و رفع تهدیدات بین المللی و کاهش مسائل داخلی حضور فداکارانه این شخصیت انقلابی، مدیر، مدبر وکاردان در عرصه انتخابات است.

ما این حضور را ارج می نهیم و از همه سیاست‌گذاران و دست اندرکاران نظارتی و اجرائی انتخابات و مسئولان رسانه ملی می خواهیم که مراحل بعدی انتخابات را نیز تنها با اتکای به قانون پیش برند.

از فعالان سیاسی، گروهها و تشکل ها و جناح های مختلف، اصحاب رسانه و مطبوعات هم درخواست داریم که با تکیه بر تقوا و اخلاق و پرهیز از تخریب و هتک حرمت و رواج بد اخلاقی در جامعه به تبلیغ برنامه ها و کاندیداهای مورد نظر خویش بپردازند و به خلق این حماسه مشارکت کمک کنند.

امیدواریم همه مسئولان، سیاستمداران،علما و مبلغان، نهادها و شخصیت‌ها و آحاد شهروندان، تمامی همت خویش را مصروف برگزاری انتخاباتی شایسته و درخور شان ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی نمایند تا ان‌شاءالله آینده ای پر امید و مطمئن در جهت برخورداری مردم از رفاه و سعادت و تقویت ارزش های اسلامی و اخلاقی وارتقای سرمایه های مادی و معنوی در پیش روی همگان قرارگیرد.

بدون تردید دستیابی به چنین آینده ای با عنایت به حقوق اساسی ملت و توجه به عقلانیت و تدبیر در همه امور میسر و ممکن است و از خداوند بزرگ در ماه مبارک رجب برای توفیق در این راه مدد می خواهیم.