دیدارها
  • صفحه اصلی
  • دیدارها
  • دیدار اعضای شرکت‌کننده در دوازدهمین کنگره سالیانه انجمن ارولوژی ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی

دیدار اعضای شرکت‌کننده در دوازدهمین کنگره سالیانه انجمن ارولوژی ایران با آیت الله هاشمی رفسنجانی

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸

اعضای شرکت‌کننده در دوازدهمین کنگره سالیانه انجمن ارولوژی ایران عصر شنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار با اشاره به جایگاه علم در ایران قدیم و همچنین اسلام؛ گفت: دین اسلام به کسب دانش و علم توجه ویژه‌ای دارد و برهمین اساس با وقوع انقلاب اسلامی در ایران؛ توجه اساسی به علم و رشد دانشگاهها در کشور شد که نتایج آن امروز قابل مشاهده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ تصریح کرد: ایران؛ امروز در بسیاری از رشته‌های علمی و بخصوص علوم پزشکی؛ به مرز خودکفایی رسیده و نیازهای مردم ایران در داخل قابل تأمین است.

ایشان افزود: مقالات علمی ایرانیان در نشریات علمی جهان رشد قابل توجهی داشته و این نشان از پیشرفت علمی کشور در همه ابعاد است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به سندچشم‌انداز بیست ساله کشور؛ حرکت ایران براساس این برنامه را در مسیر دانایی محوری عنوان کرد و گفت: توسعه دانش و محور قراردادن علم و آگاهی می‌تواند ایران را در موقعیت برترین کشور منطقه قرار دهد و این قابل دسترسی است.

در ابتدای این دیدار آقای دکتر زرگر رئیس دوازدهمین کنگره انجمن ارولوژی ایران و همچنین آقای دکتر پورمند از چهره‌های ماندگار علمی کشور در خصوص روند و اهداف برگزاری کنگره؛ سطح علمی اعضای شرکت‌کننده و نتایج آن مطالبی را به استحضار رساندند.

همچنین آقای پرفسور جوان عضو هیات مدیره انجمن ارولوژی اروپا و از اساتید برتر این رشته مطالبی را در خصوص پیشرفت و جایگاه علمی کشور ایران در حوزه پزشکی بیان کرد و گفت: انسان‌هایی که تحت بمباران تبلیغات منفی رسانه‌های خارج از ایران‌اند، وقتی به ایران می‌آیند متوجه مظلومیت ایران و بی‌انصافی در اطلاع‌رسانی جهانی می‌شوند.

تصاویر ضمیمه