مصاحبه
  • صفحه اصلی
  • مصاحبه
  • مصاحبه آیت ا... هاشمی رفسنجانی در فرودگاه شهرکرد

مصاحبه آیت ا... هاشمی رفسنجانی در فرودگاه شهرکرد

  • دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۷۵

 

ضمن خیر مقدم به حضرتعالی و هیأت همراه ، استدعا می‌کنم که اهداف و انگیزه‌های سفر به استان چهارمحال و بختیاری را برای ما بفرمایید.

من قبلاً به عنوان سفر استانی به اینجا آمدم و مردم را زحمت دادم . این سفر برای بررسی تصمیماتی است که در آن سفر گرفته بودیم و همچنین به خاطر چند کار مهم که یکی از آنها سد بزرگی است که مرتفع ترین سد کشور است و همچنین افتتاح جاده‌ای است که سالها روی آن کار کرده‌اند. من به اینجا خیلی علاقه‌مند هستم . تعداد زیادی طرحهای صنعتی ، گازرسانی ، بهداشتی و کارخانه‌های خوبی است که افتتاح می‌شود و آنهائی که افتتاح می‌شود و یا عملیات اجرائی آن شروع می‌گردد ، حدود 180 میلیارد تومان است . بعضی جاها هم به زیارت مردم می‌رویم ، از جمله شهر اردل که در سفر قبل نتوانستیم مردم آنجا را زیارت کنیم و از همان جا با همه مردم خوب آن استان صحبت خواهیم کرد.

آقای رئیس جمهور! شما همواره در بعضی برنامه ریزیهای کلان اقتصادی کشورمان به جوانان توجه خاصی داشته‌اید و به آنها علاقه‌مند هستید. بفرمایید که ره‌آورد این سفر برای جوانان استان چه خواهد بود.

جوانان همه جا سرمایه اصلی کشور هستند و همه کارهائی که می‌کنیم برای آنهاست . طبیعتآ در چهارمحال و بختیاری هم خدماتی که می‌شود چه اشتغال زا باشد ، چه خدمات فرهنگی باشد و چه کارهای رفاهی باشد ، هدف اولی آن جوانان هستند.