مصاحبه
  • صفحه اصلی
  • مصاحبه
  • مصاحبه آیت ا... هاشمی رفسنجانی آغاز سفر به شهرستان قزوین

مصاحبه آیت ا... هاشمی رفسنجانی آغاز سفر به شهرستان قزوین

  • فرودگاه هواپیمایی خدمات ویژه قزوین
  • پنجشنبه ۷ مهر ۱۳۷۹

 

Èجناب آقای هاشمی رفسنجانی، با عرض سلام و خوش آمد گویی شما به استان قزوین، ممنون می‌شویم که اهداف سفرتان به این خطّه را بیان فرمایید.

Éبسم الله الرحمن الرحیم، من هم به مردم خونگرم و شهید پرور و با صفای قزوین سلام عرض می‌کنم. هدف سفرم به قزوین شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای استان است که به آنها وابسته و مدیون هستم. به مردم قزوین هم تبریک و هم تسلیت می‌گویم که در همه‌ی صحنه‌ها در خدمت انقلاب و اسلام بوده‌اند. هم در دفاع سهم بزرگی داشتند و هم در سازندگی.

دیداری هم با علما و روحانیون استان و دانشجویان بسیجی و مذکراتی هم با مسؤولین استان خواهیم داشت.

Èبا توجه به برگزاری یادواره سرداران و 3000 شهید استان قزوین، بفرماید بر پایی چنین یاواره‌هایی چه تأثیری در جامعه خواهد داشت؟

Éمعرفی اهداف دفاع مقدس و دستاوردهای گرانسنگ جنگ تحمیلی و ایثارگری این شهیدان از وظایف مهم ما می‌باشد و نباید بگذاریم این حماسه که تا قرنها مورد افتخار خواهد بود، به فراموشی سپرده شود.

درموردکنگره سرداران و 3000 شهید استان قزوین هم باید بگویم کاری بسیار پسندیده و خوب است که تأثیر به سزایی در جامعه خواهد داشت.

امنیت، رفاه و سربلندی کشور،

مرهون خون شهدا

جامعه ما حداقل در مراسم کنگره‌ها و یاواره‌ها به یاد خواهد آورد آنچه که امروز در جامعه است، از امنیت و رفاه و سربلندی، مرهون خونها و از جان گذشتگی‌های همین عزیزانی است که در راه میهن، اسلام، قرآن و انقلاب به درجه شهادت رسیدند.

Èیکبار دیگر مقدمتان را به استان قزوین گرامی می‌دارم و خوش آمد می‌گویم.

Éموفق و سربلند باشید.