حدیث دیگران

مرد دوران سخت

مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • مرکز تحقیقات استراتژیک,مجمع تشخیص مصلحت نظام,تهران
  • یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵
هنر فراخوانی به وحدت و برادری و همدلی و گذشت در راه اهداف آسمانی انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته این عالم و سیاستمدار متقی بود.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

اذا مات العالم، ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

عروج ملکوتی و غمبار عالم ربانی، فقیه صمدانی، مفسر قرآن، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر، مصلح و منذر امت،

حضرت آیت‌الله جناب آقای هاشمی رفسنجانی

رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام

موجی از غم و اندوه و فراق را در سینه ملت بزرگ و مؤمن ایران و آزادی‌خواهان و مصلحان جهان برانگیخت. هاشمی مرد دوران سخت، جان‌نثار امامِ انقلاب و انقلاب امام، یار صدیق رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و مرد تلاش و فرمانده شجاع سال‌های دفاع مقدس، چهره درخشان و تابناک اسلام و انقلاب و ایران، مرد پذیرفتن مسئولیت‌های خطیر و صاحب اراده و قدرت والا در تصمیم‌گیری‌های تاریخ‌ساز، مرد عرصه‌های عشق ورزی به خاندان پیامبر اعظم(ص)، قامت استوار و مستحکم و صبور در ارائه گفتمان حریت و انصاف، از میان خاکیان رخت بربست، تا به جمع اولیاء پیوسته و در مقام قرب الهی، مأوی گزیند.

هنر فراخوانی به وحدت و برادری و همدلی و گذشت در راه اهداف آسمانی انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته این عالم و سیاستمدار متقی بود.

این ضایعه جبران‌ناپذیر را به ساحت مقدس قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری(مدظله) و ملت شریف و قدرشناس ایران، خاندان معظم ایشان تسلیت و تعزیت گفته، برای آن روح بلند و سترگ و آسمانی، علوّ درجات را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌کنیم.

این حدیث نفس ما در مرکزی است که با تدبیر و همت این عالم بصیر و برای اندیشیدن به فردای بهتر مردم این سرزمین شکل گرفت.

(الموت صعب، انما المفارقه الأحباب و الله اصعب)

مرکز تحقیقات استراتژیک

مجمع تشخیص مصلحت نظام