اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • تخریب سنگ یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی

تخریب سنگ یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی

تخریب سنگ یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

جماران نوشت:‌

سنگ یابود افتتاح مجتمع فرهنگی نور وابسته به تبلیغات اسلامی قم که توسط آیت الله هاشمی افتتاح شده بود، با پتک تخریب و دور ریخته شد.

 

البته این جماعت که حتماً فردا و پس فردا در مقابل فشار افکار عمومی آسمان و ریسمان به هم می بافند، خوب می دانند که نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با کلک عنایت الهی بر لوح دل مردم ایران حک شده است و فقط برای آرامش دل خویش آب در هاون می کوبند که به قول کلام الله مجید در آیه 10 سوره مبارکه بقره «فِی قُلُوبهِم مَّرَض‌ٌ فَزَادَهُم‌ُ اللَّه‌ُ مَرَضًا وَ لَهُم‌ْ عَذَاب‌ٌ أَلِیم‌ُ بمَا کَانُواْ یَکْذبُون‌َ»

 

 

 

سید غلامرضا موسوی  مدیر روابط عمومی مجتمع فرهنگی نور قم در واکنش به  خبر مستند ی تخریب سنگ یادبود آیت الله هاشمی در این مجتمع گفت: به دلیل قدمت ۲۳ ساله، این سنگ قدیمی و وضعیتی نامناسب داشت که به منظور بازسازی تخریب شده است!!!!

 وی افزود: طرح تحول وبهسازی مجتمع فرهنگی نور وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در دوره مدیریت جدید در دستور کار قرار دارد که بهسازی محیط نیز یکی از برنامه های آن است.

وی اظهار داشت: در این طرح با توجه به قدیمی و نازیبا بودن سنگ یادبود بهره برداری از مجتمع فرهنگی نور ، زیباسازی آن مورد توجه می باشد.

مجتمع فرهنگی نور قم بهمن ماه ۱۳۷۵ توسط آیت الله هاشمی رئیس جمهوری وقت افتتاح شده بود.

روی این سنگ یادبود نوشته شده بود:

 

مجتمع فرهنگی نور قم همزمان با نوزدهمین بهار آزادی انقلاب اسلامی

با عنایت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

بدست مبارک سردار سازندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی

افتتاح گردید.