مقالات
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • کالبد شکافی استخر فرح (۱۹)، استخر فرح "یاکوشک" تهدید رئیس جمهور"به غرق شدن

کالبد شکافی استخر فرح (۱۹)، استخر فرح "یاکوشک" تهدید رئیس جمهور"به غرق شدن

سردار سعید قاسمی: ما دعا کردیم و خدای ما لب استخر خفت‌گیری کرد!!!!

  • تهران
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷

تهدیدی در «اربعین»  رئیس جمهور«استخرفرح» ویا محاکمه مردمی 

 «ان ربک لب الاستخر»

وقتی تهدید جانی رئیس جمهوری راحت‌تر از آب خوردن است

دادستان تهران : توهین به رییس جمهور جرم مشهوداست.

سعید قاسمی از فعالان سیاسی ومخالفان دولت اخیراً در سخنانی با جملات تند رئیس جمهوری را تهدید به محاکمه توسط «حزب الله» و حذف در «لب استخر» کرده است.

او در قسمت‌هایی از یک فیلم تقریباً ۴۰ دقیقه‌ای که گفته می‌شود در حاشیه مراسم راهپیمایی اربعین در عراق تهیه شده است تأکید دارد:

 حسن روحانی (رئیس جمهور)دروغگو است

  تمام آمارها و سخنان حسن روحانی و دولتمردان او «دروغ» است. سعید قاسمی می‌گوید:

«سر فرصت این‌ها را محاکمه می‌کنیم.» او در ادامه با فرض اینکه

«اگر دستمان نرسد محاکمه کنیم» با تحریف یک آیه قرآن می‌گوید : «قبلاً هم گفته‌ام که آیه جدیدی داریم؛ آن ربک لب الاستخر، خدای ما همان خدایی است که لب استخر خفت‌گیری می‌کند». او در ادامه گفته است: «آقای روحانی! تقریباً در طول استخر هم همه دعایت کرده‌اند.»

دعای معکوس !

از لب مرز دعایت می‌کرده‌اند تا همینجا، همه دعاگویت هستند و این دعاهایی که کردند تو را، « من بعید می‌دانم که مولا، مولایی باشد که تو تا عید دوام بیاوری. با این دعاهایی که مردم کردند، کارت با کرام الکاتبین است که چه بشود تا عید دوام بیاوری.»

 فرازهایی از سخنان آقای قاسمی درسفرزیارتی اربعین:

آقای احمدی نژادخوب بود،روحانی خوب نیست!

در دولتی که اینها اعلام کردند در طول تاریخ احمدی‌نژاد مقصر بوده و بعد از ختم رُسُل هم احمدی‌نژاد مقصر است. ما زلزله ورزقان را درک کردیم. در زلزله ورزقان تبریز این بزرگوار ماهی دو نوبت سر می‌زد، آقای نیکزاد وزیر شهرسازی هر ۱۰ روز یک بار پای کار به صورت مستقیم بودند و بدون واسطه و مستقیماً سرکشی می‌کردند تا ببیند قفل کار کجاست تا آن را باز کند.

...اینجا که الان آقایان به طور کل تعطیل هستند و بعد هم آنها برداشتند و البته اگر  دستمان هم برسد، محاکمه می‌کنیم آقای آخوندی را. اگر دست حزب‌الله  به جناب آقای آخوندی برسد، او را محاکمه می‌کند...البته آقای رئیس‌جمهور! شما هم باید جوابگو باشید قبلا صحبت کردیم. اما این وزرایی که برمی‌داری و این ترکیبی که به بیرون داده‌ای بیرون که نمی‌روند؛ به ما رکب نزنید چرا که بیرون می‌روید دوباره با یک ترکیب جدید برای انتخابات جدید است...

الان بحث‌شان آن است که آقای جهانگیری باید تشریف ببرند و آقای جهانگیری فرمودند که یک منشی هم نمی‌توانم تغییر دهم بدون اجازه ایشان.

خب باید گفت:« مردک اگر نمی‌توانی کاری کنی غلط کردی که رفتی آنجا»  تو که ادعای سازندگی داری و آمارهای دروغی را اعلام می‌کنی. تو که نمی‌دانی، پس چرا دروغ می‌گویی؟ تقریبا همه شما-دولت- دروغگو هستید و باید جواب خدا را بدهید

ضمن آنکه سر فرصت این افراد را محاکمه می‌کنیم و اگر دستمان هم برای محاکمه آنها نرسد، قبلا هم اعلام کردیم

آیه جدیدی که برسعیدقاسمی نازل شده!

 آیه جدیدی هم داریم؛ «ان ربک لب الاستخر» . خدای ما همان خدایی است که لب استخر خفت‌گیری می‌کند...

من هر جایی رفتم آقای روحانی را دعا کردند از لب مرز تا اینجا همه دعاگوی تو هستند و این دعاهایی که کردند بعید می‌دانم تا عید دوام بیاوری این دعاهایی که این مردم دارند کارت با کرام‌الکاتبین است و چه شود اگر تا عید دوام بیاوری.