حدیث دیگران
  • صفحه اصلی
  • حدیث دیگران
  • پرچمدار خستگی ناپذیر سازندگی

پرچمدار خستگی ناپذیر سازندگی

حزب مردمسالاری

  • تهران
  • یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵
او با متانت و صبوری همراه در سیاست‌های داخلی به دنبال وحدت و آرامش و تحقق منویات نظام و امام و رهبری بود.

ومن المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قفنی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا"

ملت سرافراز ایران 

درگذشت جانسوز و ارتحال ملکوتی حضرت آیه الله هاشمی رفسنجانی مصیبتی بزرگ و ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران و تمامی آحاد ملت که دل در گرو پیشرفت و سربلندی و سازندگی و اصلاح امور دارند بود. 

آن فقیه مجاهد و مبارز نستوه و خستگی ناپذیر دوران سخت مبارزات ضد رژیم ستمشاهی و استبداد و استعمار به همه آموخت علیرغم برخی نامهربانی‌ها و ناملایمات هیچگاه نباید دست از مبارزه و سازندگی و اصلاح امور برداشت. آن پشتوانه عظیم انقلاب و نظام و آن بزرگمرد قانون و سیاست و فقاهت و مصلحت و سیاست و تحزب به همه ما آموخت که هرگز نباید جفاهای دیگران را مانع مسیر خدمت به مردم و ایران و انقلاب و اسلام پنداشت و به خاطر دستمالی قیصریه را به آتش کشید! 

آری همانگونه که امام خمینی(ره) نیز فرمودند نام هاشمی تا زمانی که نهضت آن پیر جماران زنده است زنده خواهد بود. او در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی و روابط بین‌الملل منافع ملی را بر منافع زود گذر شخصی و جناحی ترجیح می‌داد.

او با متانت و صبوری همراه در سیاست‌های داخلی به دنبال وحدت و آرامش و تحقق منویات نظام و امام و رهبری بود. او با سخت کوشی و پایمردی به همه ما آموخت که هرگز نباید در مسیر مبارزه و خدمت به مردم ذره‌ای سستی و ضعف به خود راه داد.

حزب مردم سالاری که این افتخار را دارد که بارها از پیام‌های سازنده آن پیر سیاست در کنگره‌های خویش بهره‌مند بوده است و بارها اعضای این حزب به خدمت ایشان شرفیاب شدند مصیبت فقدان جانسوز آن سردار بزرگ سازندگی و اصلاحات را به حضرت بقیه الله الاعظم صاحب الزمان (عج) و ملت بزرگ و سرافراز ایران و رهبری معظم انقلاب و روحانیت معظم و احزاب و تشکل‌های اسلامی به ویژه همسر مکرمه و فرزندان محترم و اخوان معزز و دوستان و آشنایان و اعضای حزب مردم سالاری تسلیت و تعزیت گفته و از آحاد ملت برای بزرگداشت و شرکت در مراسم‌ها درخواست مشارکت گسترده را دارد و از همه دلسوزان انقلاب و نظام و مدافع ملی تداوم راه وحدت آفرین و اصلاح گرایانه آن پرچمدار خستگی ناپذیر سازندگی را بر پیشبرد همه امور ملک و مملکت خواستار است.

عاش سعید"ومات سعید" 

کمیته اطلاع رسانی حزب مردم سالاری