روزنامه قانون در مطلبی نوشت: « برخی رسانه ها برای لحظه هایی خاص ساخته شده اند. یعنی در حالی که کار عادی خود را انجام می دهند ناگهان مثل یک نورافکن بر نقطه ی تاریکی می تابند یا مثل شهاب در دل آسمان خود را به همه نشان می دهند تا پیام خاصی را منتقل کنند و همان یک لحظه درخشش کافی است تا فلسفه وجودی شان را بفهمیم و از وجودشان لذت ببریم.
تصویر ویژه شفقنا از تجمع حوزویان در قم، پیام بسیار مهمی دارد و نمونه ای از همان تاباندن نورافکن بر تاریکی است. این عکس حرف ها و پیام های هشدار دهنده بسیار مهمی دارد و حقایقی مهم و خطرناک را به همه گوشزد می کند. این عکس از نظر امنیتی، سیاسی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است.
براستی داستان درگذشت آقای هاشمی و استخر چه بوده است؟ چرا از تهدید سیاسی و امنیتی در این تصویر استفاده شده است؟ چه افراد و جریانی پشت این پلاکارد هستند؟ کدام جریان فرهنگی و یا تفسیر مذهبی به خود اجازه می دهد از چنین ادبیات و یا شیوه ای برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند؟ و ده ها پرسش دیگر که این تصویر به همه ما یادآوری می کند.
این رسانه با این تصویر و در این لحظه، رسالت رسانه ای و فلسفه وجودی خود را به انجام رساند و باید بابت وجود این گونه رسانه ها خوشحال باشیم.