پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوانان ایران

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به جوانان ایران

از ده میلیون مردمی که به رغم تخریب‌های کوه‌شکن با رأی خود به من ابراز اعتماد کردند، تشکر می نمایم.

  • تهران
  • سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۴

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور شکوهمند شما در دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری، باعث استحکام نظام اسلامی و پاسخ مناسب به تبلیغات مسموم و دلسردکننده دشمنان ایران و انقلاب اسلامی شد. امیدوارم رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد بخوبی از عهده این مسوولیت عظیم برآید و بتواند به وعده‌ها عمل کند. بی‌شک همه باید ایشان را در راه خدمت به مردم یاری دهند.

همانگونه که بارها گفته‌ام، اینجانب صرفاً برای انجام وظیفه و جلب رضایت خداوند و خدمت به انقلاب، اسلام، ایران و مردم وارد رقابت‌های انتخاباتی شدم و از این به بعد نیز همچون گذشته در این راه هرکاری که بتوانم انجام خواهم داد.

اینجانب با امید به تحقق حداکثری مشارکت مردم که از اهداف رهبر معظم انقلاب است و نیز برای بالا رفتن سطح آراء رئیس جمهوری منتخب و انسجام ملّی در شرایط دشوار کنونی تلاش کردم.

خوشبختانه تاکنون دو هدف اول و دوم محقق شده و امیدوارم در سایه هوشیاری شما، وظیفه‌شناسی مسئولان و جناح‌های سیاسی‌ اجتماعی کشور، هدف سوم هم محقق گردد و دشمنان به اهداف اعلان شده: حداقل مشارکت، حداقل پشتوانه رأی رئیس جمهور و حداکثر تشنج نرسند.

بنا ندارم که در مورد انتخابات، شکایت به داورانی که نشان دادند نمی‌خواهند یا نمی‌توانند کاری بکنند ببرم و شکایت خود را فقط همانند مورد قبل در دادگاه عدل الهی مطرح می‌کنم، خدایی که با توکل بر او و برای جلب رضایتش به صحنه آمدم و با او معامله کردم و می‌دانم در انتقام الهی اگر کسی معاقب شود قطعاً مردم، انقلاب اسلامی و ایران نخواهند بود و فقط مجرمان واقعی مجازات می‌شوند.

آنها که برای تضعیف رقیب از راه تضعیف انقلاب وارد شدند چون می‌دانستند او در هر حالت از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و ابائی از بعهده گرفتن مسؤولیت‌ها ندارد و آنها که بگونه‌ای بی‌سابقه با هزینه‌های ده‌ها میلیاردی از بیت‌المال، ‌اینجانب و بستگانم را ظالمانه تخریب کردند و آنها که بااستفاده زیاد از امکانات نظام بصورت سازماندهی شده و نامشروع در انتخابات دخالت کردند، تردیدی ندارم که جزای چنین ظلمی به کشور و مردم و من، جز خسران دنیا و آخرت نخواهد بود.

دائماً از خداوند مهربان می‌خواهم که این انقلاب و این کشور و مردم را از شر دشمنان و فرصت‌طلبان بی‌منطق و بی‌ایمان حفظ نماید و راه امام راحل و ثمره مجاهدات شهداء، جانبازان، مفقودان، آزادگان و خانواده‌های گرانقدرشان را پاینده دارد.

لازم می‌دانم از کسانی که در انتخابات در حمایت از اینجانب متحمل زحماتی شدند و بیش از ده میلیون از مردمی که به رغم تخریب‌های کوه‌شکن با رأی خود به من ابراز اعتماد کردند تشکر نمایم.

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام