پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت حوادث 25 بهمن سال 1389

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت حوادث 25 بهمن سال 1389

از مردم عزیز نیز تقاضا می‌شود در این شرایط حساس، مسایل را زیر نظر داشته باشند.

  • تهران - مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
ملت بزرگوار ایران در طول 32 سال گذشته ثابت کرده‌اند که در راه دفاع از مبانی اسلام، مفاهیم مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و ارزش‌های انقلاب اسلامی استوارند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت بزرگوار ایران در طول 32 سال گذشته ثابت کرده‌اند که در راه دفاع از مبانی اسلام، مفاهیم مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و ارزش‌های انقلاب اسلامی استوارند و نمی‌گذارند جریان‌های انحرافی با ورود به صفوف به هم فشرده مردم ایجاد شبهه وانحراف نمایند.

ضمن دعوت همگان به رعایت قانون مترقی جمهوری اسلامی، از مردم عزیز نیز تقاضا می‌شود در این شرایط حساس، مسایل را زیر نظر داشته باشند تا خدای نخواسته مسایل ناخواسته، انقلاب و کشور را به سمت و سویی نبرد که مرضی رضای خدا و آرمان‌های امام و شهدا نیست. آنچه مهم است حفظ و صیانت از مصالح و منافع نظام اسلامی بدور از سلایق و اختلافات سیاسی است و دشمن شناسی و شرایط سنجی، الفبای مهم سیاست به شمار می‌رود.

با محکومیت اتفاقات رخ داده در روز 25 بهمن، تأکید می‌شود که نمایش پرشور و معنادار مردم ایران همان بود که در 22 بهمن امسال در تهران و همه شهرهای کشور در حمایت از نظام و وفاداری به انقلاب با شکوه اسلامی برگزار شد و اغتشاشگران باید بدانند که جایی در میان امواج خروشان اکثریت مردم ندارند.

 

اکبر هاشمی‌ رفسنجانی

رئیس‌ مجلس‌ خبرگان‌ رهبری

رئیس ‌مجمع تشخیص‌ مصلحت ‌نظام