پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت آزادی خرمشهر(خونین شهر)

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت آزادی خرمشهر(خونین شهر)

این پیروزی معجزه‌آسا و این فتح مبین با الطاف پنهانی و آشکار خداوند و ایثارگریهای رزمندگان و دلاوران اسلام از ارتش و سپاه و عشایر و بسیج به وقوع پیوست.

  • شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۶۱
سرانجام وعده الهی که همانا نصرت و یاری مؤمنین است محقق گشت و خونین شهر عزیز پس از 20 ماه که تحت سلطه و سیطره مزدوران بعثی عراق بود از لوث وجود این کافران جنایتکار پاک گردید.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 سرانجام وعده الهی که همانا نصرت و یاری مؤمنین است محقق گشت و خونین شهر عزیز پس از 20 ماه که تحت سلطه و سیطره مزدوران بعثی عراق بود از لوث وجود این کافران جنایتکار پاک گردید. این پیروزی معجزه‌آسا و این فتح مبین که با الطاف پنهانی و آشکار خداوند منان و با رشادتها و جانبازیها و ایثارگریهای رزمندگان و دلاوران اسلام از ارتش و سپاه و عشایر و بسیج به وقوع پیوست، دگربار خاطره پیروزیهای صدر اسلام را زنده کرد و به دنیای کر و کور مادی‌گرا برای چندمین بار پیروزی خون بر شمشیر و ایمان برسلاح را ثابت کرد.این پیروزی عظیم که نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مستضعفین بر علیه مستکبرین مسلح به‌انواع سلاح‌های غربی و شرقی است، باید الگو و اسوه‌ای برای همه نهضت‌های رهائی بخش اسلامی باشد و بدانند که تنها راه نجات آنها بازگشت به ارزشهای اصیل اسلام و تکیه بر نیروی عظیم ایمان است و بس.این فتح بزرگ بر امام عظیم‌الشأن و فرمانده کل و سپاهیان سلحشور اسلام و امت عزیز و همچنین مستضعفین جهان مبارک باد.در خاتمه ضمن عرض تبریک و تعظیم خدمت امام امت و ارواح پاک و مطهر شهدای راه اسلام به ویژه شهدای اخیر به امت قهرمان ایران یادآور می‌شوم که با حفظ هوشیاری و حضور مداوم‌شان در صحنه از خونین‌شهر دگربار خرمشهر بنا نهند.ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم. والسلام علی من اتبع الهدی.