پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت شهیدپرور ایران

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملت شهیدپرور ایران

به مناسبت شهادت آیت الله قدوسی و شهید وحید دستجردی

  • تهران
  • دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۶۰

بسم الله الرحمن الرحیم

ستون پنجم صدام و نوکران خودفروخته امپریالیسم غرب، برادر عزیز و همرزم و همکار گرانقدرمان حجت الاسلام والمسلمین آقای قدوسی را از ما گرفت و سرباز فداکار دیگر اسلام، سرهنگ وحید دستجردی رئیس شهربانی کل کشور - که در فاجعه انفجار بمب در نخست وزیری مجروح شده بود - در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

این حرکت، دشمنان اسلام را شاد و مردم مسلمان و انقلابی را مغموم کرد.ما مطمئنّیم که ضدّ انقلاب، آخرین حرکتهای مذبوحانه خود را انجام می‌دهد و همه عوامل نفوذی را برای آخرین روزهای عمر کثیف خود در دستگاههای جمهوری اسلامی برای استفاده رخنه داده بود، به کار گرفته است. ستون پنجم تمام نیروهای ذخیره و اندوخته‌های خویش را مأمور به تلاش و انتحار کرده است که روحیه شکسته شده هواداران مأیوس خود را احیاء کند، ولی دشمن کوردل نمی‌تواند بفهمد که این خونهای مقدس، آخرین بقایای رشته‌های کثیف ارتباط آنان را مردم را قطع کرده و حتی خانواده‌های خودشان را در مقابلشان قرار می‌دهد و امکان دفاع از آنها را از وقیحترین بلندگوهای ضدانقلاب می‌گیرد. ولکن« للمنافقین لا یشعرون »

شهادت دادستان دانشمند و متعهد به انقلاب و رئیس شهربانی فداکار را به امام امت و حوزه‌های علمیه و مردم مسلمان و به خصوص خانواده‌های ارجمندشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

تصاویر ضمیمه