پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم استان کرمانشاه

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم استان کرمانشاه

به خاطر مسئولیت فرماندهی جنگ از عمق خرابی‌های شهرهای استان کرمانشاه و به خاطر مسئولیت دولت سازندگی از روند بازسازی و نوسازی مناطق جنگزده مطلع بودم.

  • تهران
  • شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۴

بسم الله الرحمن الرحیم

در آغاز مایلم صمیمانه‌ترین سلام‌ها را به شما تقدیم کنم. شما مردمی که در طول جنگ تحمیلی خالصانه‌ترین فداکاری‌ها و مقاومت‌ها را نشان دادید و آخرین برگ زرّین را با عملیات مرصاد در صحیفه تاریخ دفاع مقدس ایرانیان ثبت کردید.

به خاطر مسئولیت فرماندهی جنگ از عمق خرابی‌های شهرهای استان و بخاطر مسئولیت دولت سازندگی از روند بازسازی و نوسازی مناطق جنگزده مطلع بودم و چندی پیش نیز از نقاط مختلف، حتی نقطه صفر مرزی در خسروی بازدید کردم و تا حدودی اولویت‌های استان را در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، بازرگانی، تجاری، دامداری و صنعتی می‌دانم و با تمام وجودم مشکل بیکاری جوانان را لمس کردم.

دغدغه اصلی شما معیشت است و همه می‌دانیم که بهبود آن در گروی رونق اقتصادی و گسترش تولید است و این گره کور باز نمی‌شود مگر با سر انگشت تدبیر مدیران و اراده تک‌تک شما مردم.

از طرفی دیگر روند رو به ثبات اوضاع عراق نیز به ما دیکته می‌کند که به کرمانشاه هم به دلیل یک استان مستحق و هم به عنوان معراج زوّار بی‌شمار عتبات عالیات در ورود و خروج از کشور توجه بیشتری شود.

مطمئن باشید با همتی مردانه، همانگونه که در دوران سازندگی ثابت کردیم، می‌توانیم با شعار «همه با هم، کار برای سربلندی ایران اسلامی» به سوی آبادانی کشور عزیز و به تبع آن استان عزیز شما گام برداریم و با تداوم و تجدید همگام با شرایط سازندگی و اصلاحات، ایران را الگویی مناسب معرفی کنیم.

از اینکه به خاطر ضیق وقت و معذوریت در استفاده از امکانات دولت در تبلیغات انتخاباتی نمی‌توانم در بین شما باشم، عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهم در فرصتی مناسب به آن خطه مقاوم بیایم.

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام