پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم استان زنجان

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم استان زنجان

از اینکه به خاطر تأخیر در اعلام حضور و معذوریت در استفاده از امکانات دولتی نتوانستم در آستانه انتخابات در جمع شما باشم، عذرخواهی می‌کنم.

  • تهران
  • شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۴

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان زنجان

ضمن ادای صمیمانه‌ترین سلام‌ها به تک‌تک شما مردم خونگرم و صمیمی در شهرهای مختلف استان، از اینکه به خاطر تأخیر در اعلام حضور و معذوریت در استفاده از امکانات دولتی نتوانستم در آستانه انتخابات در جمع شما باشم، عذرخواهی می‌کنم.

دو سه سال پیش که در کوه‌های ماه‌نشان از معادن غنی‌ و جاده در دست احداث آن بازدید می‌کردم، مسئولین محلی از استعدادهای بالای استان در معادن و صنایع وابسته گزارشی ارائه کرده بودند که بسیاری از کارها برای بهره‌برداری از آنها از سالهای پس از جنگ شروع شده بود و باید با توجه به وجود نیروهای فراوان کار، برنامه‌ریزی جامع‌تری نسبت به آنها انجام داد و گامی در جهت رفع مشکل حاد بیکاری برداشت.

استعدادهای کشاورزی استان هم بر هیچ کس پوشیده نیست و می‌توان با روش‌های علمی در استحصال آب‌ها و بهره‌بر‌داری مدرن از زمین‌ها، میزان تولید را بالا برد که سهم بسزائی در رونق اقتصادی کشور دارد.

با توجه به همتی که در مردم آن استان سراغ داریم و تاریخ گواه صادقی برای این امر است، امیدواریم مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و... استان زنجان به همراه ایران با تحولات روز دنیا همگام باشد.

 

یک بار دیگر از اینکه نتوانستم در جمع شما باشم، عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در فرصتی مناسب به دیدار شما مردم بیایم.

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام