پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم استان اصفهان

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مردم استان اصفهان

شهرت جهانی اصفهان افتخاری برای همه ایرانیان است و همه به آن می‌بالند.

  • تهران
  • شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۴

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم متمدن، بافرهنگ و هوشیار استان اصفهان

شهرت جهانی اصفهان افتخاری برای همه ایرانیان است و همه به آن می‌بالند. آن سرزمین عجایب، همیشه در دستان مردان عالم، متخصّص و هنرمندی است که چشم‌ها را با هنرهای فراوان خیره می‌کنند.

اینک در عصر ارتباطات نیز به هنر اصفهانیان نیازمندیم تا «همه باهم،‌کار برای سربلندی ایران اسلامی» را از دایره محدود شعار به میدان وسیع عمل ببریم و با استفاده از سند چشم‌انداز 20 ساله نظام، برپایه دانایی محوری ایرانی بسازیم که رتبه اوّل منطقه‌ای را در زمینه‌های مختلف داشته باشد.

مشتاق بودم که به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری به آن دیار می‌آمدم و اهداف و برنامه‌هایم را با شما در میان می‌گذاشتم، اما تأخیر در اعلام نامزدی، ضیق وقت و مسئولیت‌های مهم، فرصت را از من گرفته و امیدوارم در کوتاه زمان ممکن به وظیفه خویش عمل کنم.

آنچه در این برهه حساس برای کشور و نظام اسلامی ما نیاز است، حضور حداکثری مردم در انتخابات است تا رئیس جمهور منتخب به پشتوانه آرای بالا برای حل مشکلات کشور،‌ از جمله افزایش تولید، کاهش تورم و ایجاد اشتغال گام بردارد.

 

امیدوارم در 27 خرداد بار دیگر ثابت کنیم که ایران عزیز همچنان بسته به جان ایرانیان است و در راه اعتلای آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.               

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام