پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به رزمندگان جبهه‌های جنگ به مناسبت عملیات کربلای چهار

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی به رزمندگان جبهه‌های جنگ به مناسبت عملیات کربلای چهار

  • جمعه ۱۲ دی ۱۳۶۵

مخاطب: رزمندگان جبهه‌های جنگ
مناسبت: عملیات کربلای چهار
تاریخ: دوازده دی 1365

پیام به رزمندگان جبهه‌های جنگ به مناسبت عملیات کربلای چهار
سلام و درود بر شما بزرگواران که امروز محور تاریخ و تاریخ ساز هستید. چشمان تمامی ناظران، امروز خیره به سوی شماست و دلهای پاک مؤمنان، در انتظار بشارت پیروزی‌هایتان می‌تپد و قلوب آلوده کفار و دشمنان خدا در ترس تهاجم سرنوشت سازتان نگران شنیدن خروش الله اکبرتان و مشاهده گامهای بلند و استوارتان در میدانهای نبرد حق علیه باطل هستند.
این افتخار که طلایه‌داران کاروان الهی و نوک پیکان حرکت تاریخ در جهت خواست اسلام و قرآن شده‌اید مبارکتان باد. شهامت و شجاعت و ایثار شما را دوست و دشمن می‌دانند و عنودترین دشمنان حق هم، ناچار بدان اعتراف دارند و بی‌اراده در مقابل آن، خاضع‌اند.
شما دژهای مستحکم و پولادین را می‌شکافید و صاعقه‌وار بر سر دشمنان خدا در سنگرها فرود می‌آیید، طنین الله اکبرتان ابرهای تیره تعصب‌ها و ابهامات را می‌شکافد و پرده گوش جهانیان را مرتعش می‌سازد و اینها همه، محصول ایمان و تقویû و نمونه‌های والای سنت الهی در تاریخ جهاد انبیاء و اولیاء و ربیون آنهاست.
در تعلیمات قرآن و سنت تاریخ، پیروزی نهائی، مرهون ایمان، مقاومت، تحمل مشکلات، پشت نکردن به دشمن و تداوم جهاد است که به لطف خداوند متعال، شما، همه را دارید.
درس و مراکز آموزشی نیز میدانی کمتر از جبهه‌های جنگ با دشمن نیست. همت و تلاش شما در زمینه کسب علم و فضیلت و تطهیر محیط مقدس مدارس از نفوذ افکار انحرافی، شرنگ تلخ یأس را به کام دشمنانتان خواهد ریخت.
از خدای بزرگ می‌خواهم که به‌زودی یکی دیگر از برگهای زرین کتاب تاریخ به پیروزی رزمندگان عزیزمان ورق بخورد و امت بزرگ اسلامی فتح نهائیمان را آذین بندد.

    اکبر هاشمی رفسنجانی
    رئیس مجلس شورای اسلامی
    12/10/65