پیام ها
  • صفحه اصلی
  • پیام ها
  • پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ویژه‌نامه مجاهدت‌های آیت‌الله زرندی

پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ویژه‌نامه مجاهدت‌های آیت‌الله زرندی

زحمات و مجاهدت‌های آیت‌الله حسن زرندی عالم مبارز و محبوب مردم شهیدپرور و غیورآفرین استان کرمانشاه و به ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

  • کرمانشاه,تهران
  • دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۰

بسم الله الرحمن الرحیم

زحمات و مجاهدت‌های آیت‌الله حسن زرندی عالم مبارز و محبوب مردم شهیدپرور و غیورآفرین استان کرمانشاه و به ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

آیت‌الله زرندی از مبارزان و زندان‌ رفته‌های قبل از انقلاب اسلامی به جرم حمایت از نهضت امام خمینی(ره) و پس از پیروزی انقلاب و شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی به سمَت نماینده امام و امام جمعه کرمانشاه منصوب شدند.

ایشان همواره در رفع مشکلات مردم کوشا بوده و یکی از دغدغه‌های همیشگی ایشان در ملاقات‌های حضوری تسریع در بازسازی و نوسازی مناطق جنگ‌زده و تسریع در رسیدگی به وضع آنان بود.

آیت‌الله زرندی به درستی از سوی مردم غیور کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی با حضور در کنار مردم عنوان اسوه مقاومت نام گرفت و هنوز تماس‌های مکرر ایشان در ایجاد پناهگاه‌های عمومی برای مردم کرمانشاه در هنگام بمباران و موشک‌باران‌های رژیم بعثی صدام معدم را از یاد نبرده‌ام.

آیت‌الله زرندی همواره در کنار اقشار مختلف مردم خدمات ارزنده‌ای به انقلاب اسلامی و مردم کرمانشاه داشته‌اند و شاگردان بسیاری را در مباحث مختلف علوم دینی به‌ویژه تفسیر قرآن کریم به یادگار گذاشته‌اند.

امیدوارم ویژه‌نامه‌ای که در ارتباط با زحمات و مجاهدات این بزرگوار در استان مرزی و حساس کرمانشاه به چاپ می‌رسد، بتواند گوشه‌ای از خدمات ارزنده ایشان در دوران قبل و بعد انقلاب را به تصویر بکشد.

 

اکبر هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام