حدیث دیگران

پدر معنوی دانشگاه آزاد

دکتر فاضل لاریجانی (رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی)

  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵
تلاش بی‌وقفه و بی‌نظیر او برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در همه دوران قابل تحسین و تجلیل است شجره طیبه دانشگاه هیچ‌گاه پدر معنوی خود را فراموش نخواهد کرد و برای تحقق اهداف بلند آن عالم فقید اهتمام خواهد ورزید.

ارتحال جانسوز یار محبوب و دیرین امام، رهبری و انقلاب، مبارز نستوه، استوانه و رکن رکین انقلاب اسلامی و مدیر کم نظیر و توانمند در کسوت ریاست جمهوری اسلامی، ریاست مجلس خبرگان رهبری، ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ایران و انقلاب اسلامی است، مجاهدتهای این عالم با عمل و مدیر با تدبیر در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در توسعه و آبادانی ایران و پیوند عمیق عاطفی وی با امام راحل (ره) در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی و نقش مهمی که در سال‌های پیش و پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کرده‌اند بر کسی پوشیده نیست.

صداقت، شجاعت، دور اندیشی، نگاه وحدت آفرین، تقید وی برای پیروی از رهبری و توجه‌شان به نظرات مردم و حفظ نظام اسلامی به عنوان یک امر واجب از ویژگی‌های آن مبارز قدیمی نهضت اسلامی است.

تلاش بی‌وقفه و بی‌نظیر او برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در همه دوران قابل تحسین و تجلیل است شجره طیبه دانشگاه هیچ‌گاه پدر معنوی خود را فراموش نخواهد کرد وبرای تحقق اهداف بلند آن عالم فقید اهتمام خواهد ورزید.

این جانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، بیت معظم هاشمی به ویژه مهندس محسن هاشمی و مهندس یاسر هاشمی و دیگر بازماندگان وی تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه احدیت برای آن فقید سعید علو درجات، بخشش و غفران الهی آرزو می‌کنم. امید است که خداوند مهربان وی را با انبیا و اولیا و امام و شهدای انقلاب اسلامی محشور کند.