مقالات
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • وقتی گزارش ساواک مخالفان هاشمی رفسنجانی را به وجد می آورد!!

وقتی گزارش ساواک مخالفان هاشمی رفسنجانی را به وجد می آورد!!

وقتی هدفشان مخالفت با هاشمی رفسنجانی به خاطر کینه های عجیب و غریب باشد، دیگر مهم نیست که از کجا مطلبی پیدا کنند که بتوانند تیر زهرآگین خویش را با هدف هاشمی هراسی به سووی مردم پرتاب کنند که البته مردم بارها و بارها نیشخند سیاسی زدند که از قیاسشان خنده آید خلق را.

  • دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

نام خویش را «قاصد» می گذارند که البته نام خوبی برایشان است که قصدی دارند. قصدشان کم کردن محبوبیت هاشمی رفسنجانی در قلوب مردم است. در تیتر شان می نویسند : «هاشمی منکر هولوکاست هست؟ نیست؟» و با ولع تمام که انگار کشف بزرگی را اختراع کردند!!!، می نویسند: « وی در سال ۴۹ در سخنرانی خود در حسینه ارشاد در رابطه با کشتار یهودیان می گوید: «اینکه می گویند در جنگ دوم جهانی ۶ میلیون یهودی به دست آلمانی ها از بین رفتند، درست نیست، زیرا اگر تمام یهودیان جهان را جمع کنند به این تعداد نمی رسد.»

واقعا آدم دلش برای این جماعت می سوزد و نمی داند چه عنوانی به این گروه بدهد؟! قاصد؟ مقصود؟  قصاد؟ قصد شده؟ قصد کرده؟ واقعا که باید نگاه ترحم آمیز داشت به افکار و تحلیلشان.وقتی هدفشان مخالفت با هاشمی رفسنجانی به خاطر کینه های عجیب و غریب باشد، دیگر مهم نیست که از کجا مطلبی پیدا کنند که بتوانند تیر زهرآگین خویش را با هدف هاشمی هراسی به سووی مردم پرتاب کنند که البته مردم بارها و بارها نیشخند سیاسی زدند که از قیاسشان خنده آید خلق را.

کشفشان را گزارش می دانند و خود را قهرمان گزارش یابی و می نویسند: 

به گزارش قاصدنیوز، چندی پیش فصلنامه مطالعات بین المللی در بخشی از مصاحبه خود با هاشمی رفسنجانی به موضوع اسرائیل هراسی و هولوکاست می پردازد. اما پاسخ های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می دهد که نظر وی در رابطه با هولوکاست در چندسال اخیر تغییرات زیادی داشته است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال این فصلنامه می گوید: «اسرائیل در چند سال قبل در افکار عمومی غربی‌ها که پشتیبان اصلی آنها هستند، سقوط کرده بود. به خاطر ظلم‌هایی که کرده بود و به خاطر مانورهایی که فلسطینی‌های عاقل تر داده بودند، سقوط کرده بود. این قضیه هولوکاستی که آقای احمدی‌نژاد مطرح کرد، این را به نفع اسرائیل تغییر داد. قضیه‌ای هست که در اروپا بسیار روی آن حساس هستند و یک مسئله محوری برای اروپایی‌ها و به طور کلی غربی‌ها شده است. یعنی وقتی که انسان یک قطعه تاریخی به آن مهمی را منکر می‌شود و همه می‌دانند که بوده و خانواده‌هایی که در آنجا قربانی داده بودند، همه هستند و به علاوه قساوت هیتلر، این یک نوع دفاع از هیتلر و نازی‌های آلمان بود که اصلاً اینها چنین جرمی را مرتکب نشدند.»

اما سخنرانی هاشمی رفسنجانی در سال‌های پیش از انقلاب حاکی از آن است که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعتقادی به کشتار یهودیان نداشته است.

وی در سال ۴۹ در سخنرانی خود در حسینه ارشاد در رابطه با کشتار یهودیان می گوید: «اینکه می گویند در جنگ دوم جهانی ۶ میلیون یهودی به دست آلمانی ها از بین رفتند، درست نیست، زیرا اگر تمام یهودیان جهان را جمع کنند به این تعداد نمی رسد.»

اصلا نباید به این شاگردان خیاطی خرده بگیرید که براساس الگوی از پیش طراحی شده آسمان افکار بلند مترجم کتاب « القضیه الفلسطینیه» را به ریسمان گزارش ساواک دوختند و برای درک عمق کینه شان به این تیتر و جمله آغازینش توجه کنید: « سخنان بی‌پرده سید حمید روحانی درباره هاشمی رفسنجانی/ معتقدم هاشمی رفسنجانی از آغاز به امام اعتقاد نداشته و راه امام را درک نکرده و امروز نیز این‌گونه است و ولایت فقیه را قبول ندارد.» شگفتا که آتش کینه شان پس از تشییع و بدرقه میلیونی هاشمی رفسنجانی گر گرقت و اندک امید دلسوزان به اصلاح شیوه شان را سوزاند، وقتی بنرهای تسلیت چهلمین روز ارتحال مروج عدالت علوی را دیدند، تیتر تهدیدآمیزی زدند در قصد و مقصود و قاصد نیوز که « مشهد مدارس زیرمجموعه خود را مجبور به نصب بنر به مناسبت چهلم هاشمی رفسنجانی کرد.» کینه و هاشمی هراسی، آنها را با تیتر عجیب «گوشه‌هایی از تخریب و اهانت اصلاح‌طلبان علیه هاشمی رفسنجانی + تصاویر» به ورطه ای می کشاند که مبلغ؛ آری ؛ مبلغ کتاب  عالیجناب سرخ پوش  می شوند. واقعا آدم نمی داند که این جماعت با خود چند چند هستند که خود در تخریب هاشمی شولای عریانی می پوشند و سپس می نویسند: « عباس عبدی، عضو برجستة حزب مشارکت، نیز در سناریوی ترور شخصیت رفسنجانی به موازات اکبر گنجی به حملات ادامه داد.»