حدیث دیگران
  • صفحه اصلی
  • حدیث دیگران
  • هدیه کنایه‌ آمیز به هاشمی رفسنجانی

هدیه کنایه‌ آمیز به هاشمی رفسنجانی

اصلاً تعجب ندارد و در مثل مناقشه نیست وقتی همه از مظلومیت مرد دوم اسلام در سال های پس از رحلت پیامبر می گفتند. حالا خوب ببینید. جوانانی که با همه اخلاص عملشان در دفاع از انقلاب اسلامی!! زمان مبارزه هاشمی و شلاق خوردن هایش به دنیانیامده بودند، زمان فرماندهی جنگشان نوزاد و کودک بودند و زمان سازندگی ، نوجوان نهایت 12 ساله، اما ببینید پگونه آزادانه می نویسند و مثلا با آزادی بیان، حرف دلشان را می زنند؛ البته کمی حق دارند؛ چون تاریخ و چرایی و چگونگی شکل گیری بسیج را به درستی به آنها درس ندادند، وگرنه کدام سرباز صفر به فرمانده حماسه آفرینش توهین می کند؟ مگر اینکه بگوییو فی قلوبهم مرض و زادهم الله مرضا

  • شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵
بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی عکس نوشت «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» را به وی هدیه داد.

بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در واکنش به اظهارات اخیر هاشمی خطاب به وی با اشاره به اینکه در مواضع خود روشن‌گری کرده و چهره واقعی خود را به مردم نشان دهید، عکس نوشت «اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا» را به وی هدیه داد.

در ابتدای این نامه خطاب به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان «سلام بر یار دیرین امام و انقلاب»، آمده است: جناب اقای هاشمی! بدون مقدمه اصل کلام را بگوییم چند روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر عدم گسترش و یا حتی منحل کردن نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران شنیدیم و با شنیدن این سخنان اندکی به فکر فرو رفتیم که چه شده است کسی که زمانی سخنگوی شورای عالی دفاع و فرمانده هشت سال دفاع مقدس در زمان جنگ نابرابر تحمیلی و رئیس جمهور این مملکت بوده و چنین مناصب مهم دفاعی کشور  را در دست داشته است، چنین می‌گوید!؟

[کاش می شد گفت که آن جمله منسوب به هاشمی چگونه ساخته شد!]

دانشجویان بسیجی دانشگاه اصفهان در ادامه نامه خود به هاشمی، تأکید کردند: کسی که خود مفسر قرآن است و برای به بار نشستن هدف مقدس رهبر کبیر انقلاب که همان انقلاب اسلامی در ایران بزرگ بود، رنج‌ها، سختی‌ها و زندان‌هایی را تجربه کرده و شکنجه شده است، اکنون با این شرایط جنگی و ناامن منطقه و کشورهای اطراف سخن از عدم نیاز به نیروی نظامی به زبان می‌آورد! مگر در قرآن نیامده است که هر نیرویی از قدرت دارید ان را برای مقابله با دشمن آماده کنید؟

[این ماجرا یک سرش ریشه در تاریخ مکتوم دارد که البته همیشه مکتوم نخواهد ماند]