نامه ها
  • صفحه اصلی
  • نامه ها
  • نامه یک شهروند ترکمنستانی به آیت الله هاشمی رفسنجانی

نامه یک شهروند ترکمنستانی به آیت الله هاشمی رفسنجانی

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ نوشته بودند: پیام محبت‌آمیز شما را دیدم. با تشکر از جناب‌عالی و خانواده محترم، امیدوارم در مراحل زندگی موفق باشید./ اکبر هاشمی رفسنجانی/ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

  • شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۷۸
آقای یوسف روزی اف، یکی از شهروندان ترکمنستان با ارسال نامه‌ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عواطف قلبی خویش را ابراز کرد :

حضور محترم اکبر هاشمی رفسنجانی

با عرض سلام

اینجانب یوسف روزی اف به همراه همسرم «روزی حال روزی وا» اتباع ترکمنستان در روستای «تازه آی» از اتحادیه کشاورزی «یاسی تپه» از استان لباب خیابان انگلس سکونت داریم.

ما اتباع ترکمسنتان مستقل، به رئیس جمهور محترم خودمان که کارهای زیادی برای ما انجام می‌دهد، احترام زیادی قائل هستیم و نیز به تمام کشورهایی که ترکمن‌باشی با آنها ارتباط دارد و به تمام کشورهای همجوار و دوستان و برادران صفر مرداد ترکمن‌باشی، احترام خاصی می‌گذاریم. ما به خاطر احترام بالایی که به شخصیت شما داریم و علوم و دانش دینی که حضرت‌عالی دارید، نام فرزند خودمان را «رفسنجانی» گذاشتیم.

ما می‌دانیم که در 25 آگوست سال جاری، شما 65 ساله می‌شوید و به همین خاطر، از صمیم قلب به شما تبریک عرض می‌نماییم و برای حضرت‌عالی و خانواده‌تان سلامتی پایدار و خوشوقتی و عمر طولانی و موفقیت روزافزون از خداوند متعال خواستارم.

بگذار نامگذاری فرزندمان به نام شما، برای حضرت‌عالی یک هدیه کوچک باشد.

دعا می‌کنیم که روابط بین کشورهایمان از این پس نیز مستحکم‌تر و بهتر شود.

این نامه را مادر رفسنجانی به شما نوشته است.

نشانی: استان لباب، بخش چارجو، اتحادیه کشاورزی «یاسی تپه»، روستای تازه‌آی، خیابان انگلس، شماره 12، تلفن 90-2 کد 102 (به التألیف نارقلی)

تصاویر ضمیمه