مصاحبه
  • صفحه اصلی
  • مصاحبه
  • گزارش غرضی از کارشکنی ها در مورد ماهواره

گزارش غرضی از کارشکنی ها در مورد ماهواره

  • بیمارستانهای تهران
  • یکشنبه ۱ آذر ۱۳۷۱

 

سؤال : جناب آقای رییس جمهور با عرض سلام و تبریک به مناسبت تقارن عید سعید فطر با عید نوروز تقاضا می کنم که بفرمائید  این بیمارستان را چگونه دیدید در عیادتی که در بیمارستان داشتید با بیماران شما در این بیمارستان چگونه ملاحظه فرمودید ؟

جواب : بسم الله الرحمن الرحیم . من اولا خدا را شکر می کنم که توفیق پیدا کردم  امسال لحظاتی را با هم وطنان دردمند ، بیمار احوال پرسی کردم دراین بیمارستان ، من خودم یک وقتی اینجا بستری بودم اینجا را انتخاب کردم که تشکر هم بکنم از مسئولان بیمارستان ، خواستم بیشتر مطلع بشوم وقت خوبی بود فرصت خوبی که اوضاع مریضها را بپرسم مریضهایی که از شهرستان و از تهران آمدند اینجا ، اصولا همه راضی بودند خدا کند همه بیمارستانهای دیگر ما هم همین طور باشد از هر کس پرسیدم از نگهبان اینهایی که زندگیشان البته این بیمارستان قدیمی است کهنه است باید ساختمان جدیدی ساخته شود مشکل دارند و ندارند به آن شکل عزیزان .......نخورد الان بیمارستان خلوت است به خاطر عید از 300 تخت خواب شاید یک سومش اشغال بود از چیز هایی که برای من جالب بود این بود که اورژانس ها در سراسر کشور رد نمی کنند می پذیرند . اینجا ما از هر بیماری که سؤال کردیم گفتند که بیمه بودند مشکلی ندارند . آنهایی که ندارند به خاطر پول معطل شان نکرده بودند و فارغ شده بودند . خوشبختانه کمیته امداد و طرفهای کمکی کشور هم به بیمارستان ، بیمارستانهای از این قبیل کمک می کنند و بیمار ها را رایگان می پذیرند اینجا باید از تمام کسانی که برای بیماران ما خدمت می کنند پزشکان ، پرستاران ، و سایر قسمتها هم قدردانی کنیم و هم تأیید می کنم که ما وظیفه انسانی بزرگی را در این بخش به عهده داریم . انشاالله مردم مان را راضی نگه بداریم به خاطر رضای خداوند همیشه در خدمت این مردم باشیم ما هم سعی می کنیم کمبودهایی که در بیمارستانها است بر طرف بکنیم .

سؤال : جناب رییس جمهور در سال جاری سیاست دولت برای بهداشت و درمان چه هست ؟

جواب : آنچه که مال امسال است در بودجه آمده دیگر ما از دولت کمک گرفتیم طبعآ یک مقدار الان ما داریم کار می کنیم روی بیمه های درمانی و آن موقعی که همه مردم مشکل درمانی نداشته باشند مقدماتش را داریم فراهم می کنیم . کار بزرگ ما این است در برنامه دوم این فراغت را پیدا خواهیم کرد که اصولا به بیمه ها بیمه های اجتماعی ، و درمانی برسیم . که قشر محروم به خاطر در مان شان و مشکلات طبیعی اولی شان یک نوع پوششی داشته باشند .

خبرنگار : متشکرم از لطف شما