مصاحبه
  • صفحه اصلی
  • مصاحبه
  • مصاحبه آیت ا... هاشمی رفسنجانی در سفر به استان کرمان

مصاحبه آیت ا... هاشمی رفسنجانی در سفر به استان کرمان

  • چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۷۲

 

خبرنگار: مردم استان کرمان خیلی خوشحال هستند که سال جدید را با حضور پربرکت شما آغاز می‌کنند. ضمن خوش آمدگوئی مجدد به شما بفرمائید که در سفرتان به استان کرمان چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟

بسم الله الرحمن الرحیم

من هم خیلی خوشحالم از اینکه توفیق پیدا کردم این روزها در کرمان باشم. مطابق معمول، بررسی وضع استان و دیدار با مردم، با خانواده‌های شهدا، علما و در اینجا در کرمان ما چیزی اضافه داریم، یکی صله رحم است که مدتها است من خیلی از بستگان را ندیدیم و دیگری بخاطر حوادث سیل و رسیدگی به وضع سیل‌زده‌ها است که ببینیم چه کمکهائی شده و نیازها چه هست و چه کارهائی باید بکنیم .طرحهای مهمی در استان یا در دست احداث است و یا به نتیجه رسیده که از آنها بازدید بکنیم و بطور کلی نیازمندیها و امکانات و برنامه‌ها را خواهیم دید. انشاءالله

خبرنگار: مردم ایثارگر و صبور سراسر میهمن اسلامیمان همیشه از پیامها و صحبتهای شما درس ایثار، شجاعت و آزادگی را آموخته‌اند. در این خصوص اگر صحبتی و پیامی دارید لطف کنید و بفرمائید.

رئیس جمهور: ما از مردم ایران و همچنین از مردم کرمان به خاطر حضور جدیشان در صحنه‌ها و حمایت بی‌دریغشان از انقلاب و اسلام همیشه ممنون بودیم و خواست و تقاضای ما این است که همان راهی را که آغاز کردیم باید پایدار باشیم تا نتایج نهائی را انشاءالله بگیریم.

خبرنگار: از شما تشکر می‌کنیم. امیدواریم که سفر خوب و پربرکتی را در استان کرمان داشته باشید.