اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • مرکز درمانی بیماران خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر بابک افتتاح شد.

مرکز درمانی بیماران خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر بابک افتتاح شد.

  • پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹

کرمان رصد - کرمان- مرکز درمانی بیماری‌های خاص آیت الله هاشمی رفسنجانی شهربابک استان کرمان امروز (پنجشنبه) همزمان با چندین طرح ملی بهداشتی، درمانی سراسر کشور توسط رئیس جمهوری در یک ارتباط زنده تصویری (ویدئو کنفرانس) مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص در این آیین گفت: این مرکز تخصصی در شهربابک با زیربنای 2 هزار 500 مترمربع در زمینی به وسعت 13 هزار مترمربع ساخته شده است.

فاطمه هاشمی رفسنجانی، دیالیز، شیمی درمانی، تالاسمی و هموفیلی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، تصویربرداری و کلینیک‌های تخصصی و عمومی را از بخش‌های این مرکز درمانی تخصصی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: برای راه اندازی و احداث این دو مرکز درمانی در بجنورد و شهر بابک استانهای خراسان شمالی و کرمان نیز 35 میلیاردتومان توسط خیرین هزینه شده است.

همچنین مجید ملایی رئیس مرکز درمانی بیماران خاص شهر بابک به خبرنگار ایرنا گفت: با راه اندازی همه بخش‌های این مرکز درمانی علاوه بر اینکه روند خدمات دهی به بیماران خاص تسهیل می‌شود به لحاظ اشتغالزایی برای 50 نفر زمینه شغل پایدار فراهم خواهد شد.

شهرستان شهربابک در مسافت 240 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، در پنجاهمین برنامه افتتاح جهش تولید سال جاری، بهره برداری از 832 تخت بیمارستانی با اعتبار یک هزار و 355 میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و 713 نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور و دستور رییس جمهوری در استان‌های خوزستان، تهران، همدان، مازندران، خراسان شمالی، کرمان و بوشهر آغاز شد.

 

تصاویر ضمیمه