سخنرانی
  • صفحه اصلی
  • سخنرانی
  • سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم افطار تیپ حفاظت

سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم افطار تیپ حفاظت

  • تهران - مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۰
مراسم افطاری، یکی از برنامه‌های خوب دفتر/ اهمیت تلاش برای جلب رضایت خدا در ماه رمضان/ قبولی دعا در ماه رمضان/ تشکر از تیپ حفاظت/ تأکید بر تداوم همکاری‌ها برای بقای انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله والسلام علی رسول الله و آله

معمولاً در ماه مبارک رمضان، رسم ما بر این است که همکاران و بعضی از نهادها را برای افطار دعوت می‌کنیم و این کار یکی از بخش‌های خوب برنامه ما است که خانواده‌ها و آقایان همدیگر را ببینند و سری هم به دفتر خودشان بزنند.

خیلی خوش آمدید و صفا آوردید. برای قبولی طاعات و عبادات دعا می‌کنیم و از خداوند می‌خواهیم در این ماه به شما توفیق بدهد که بتوانید بیشتر از ماههای دیگر رضایت خداوند را جلب کنید و اگر نغوذبالله در زندگی‌مان آلودگی، گناه و خلافی پیدا شده، از خداوند بخشش بخواهیم.

چون نوعاً در این ماه اگر دعا با شرایط آن انجام شود، به آسانی مقبول است و خداوند در این ماه مایل است که عده زیادی از مخلوقاتش را از جهنم آزاد کند و به طرف بهشت ببرد. خداوند در این ماه شیاطین را در غُل و زنجیر کرده و راه سعادت را باز کرده است.

از این فرصت‌های خوبی که خداوند در اختیار ما گذاشته است، باید بهتر استفاده کنیم.

ضمناً باید از همکاران و برادران حفاظت تشکر کنم که حقیقتاً زحمت می‌کشند و شب و روز تلاش می‌کنند و از خانواده‌های آنها که غیبت آقایان خودشان را تحمل می‌کنند، تشکر می‌کنم.

امیدواریم توفیق پیدا کنید تا زمانی که در مسئولیت هستیم، همکاری را با هم ادامه بدهیم. برای ما هم دعا کنید.

والسلام علیکم و رحمه الله