سخنرانی
  • صفحه اصلی
  • سخنرانی
  • سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم افطاری با کارکنان مجمع

سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراسم افطاری با کارکنان مجمع

  • دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۷۶
کارکنان مجمع تشخیص، خدمتگزاران نظام/ شب بیست و سوم رمضان از شب‌های احتمالی قدر/ لزوم احیاء در شب‌های قدر/ تدوین سیاست‌های کلی نظام، از وظایف مجمع تشخیص مصلحت/ خدمت در مجمع تشخیص، خدمت در جای مهم و استراتژیک

بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم

خانواده‌های همکاران ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مخصوصاً بچه‌های عزیز همکاران خیلی خوش آمدند. اینجا مال خود شماست. ما هم یکی از خدمتگزاران شما هستیم. ما ترتیب مهمانی را دادیم تا شما بیشتر با هم آشنا شوید و ارتباط داشته باشید. خوشبختانه در شب مقدسی این ضیافت انجام شد.

شب بیست و سوم به احتمال قوی یکی از شب‌هایی است که امیدواریم شب قدر باشد. اگر امشب شب قدر باشد، شب مقدسی است و موقعیتی با ارزش است، چون در شب قدر احتمال قبولی خواسته شما و استجابت دعاها خیلی زیاد است. به هر حال به‌خاطر همین احتمال، این ارزش را دارد که سعی کنید امشب را حتی‌الامکان بیدار بمانید تا دعاهای شما مستجاب شود. با احیاء در مساجد و جاهای دیگری که هست، دعا و مطالبه کنید و از خداوند بخواهید که جمهوری اسلامی، اسلام و ایران را با سعادت کند و ما را توفیق دهد که از سربازان آقا امام زمان (عج) باشیم و جزو کسانی باشیم که برای انقلاب کار کنیم.

یکی از جاهایی که جای خدمت است، همین مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد. باید سیاست‌های کلّی نظام را بررسی و تدوین کنیم و به رهبری کمک کنیم تا با اتخاذ سیاست‌هایی که به‌جامعه و انقلاب کمک می‌کند، انقلاب را پیش ببریم.

مقصد ما هم که معلوم است، در راه خدا هستیم و برای سعادت کشور و مردم می‌کوشیم. لذا کسانی که اینجا با ما کار می‌کنند، بدانند که در جای مهم و استراتژیک خدمت می‌کنند.

شما همه دعا کنید که ما مسئولیت مهم خودمان را خوب انجام دهیم و راهی را که شهدای ما پیش روی ما گذاشتند، ادامه دهیم. ارواح شهدا را از خودمان راضی کنیم. به هر حال اگر خوب پذیرایی نکردیم، ببخشید. اینجا مال خودتان است. شما را به خدا می‌سپارم و التماس دعا دارم.

والسّلام علیکم و رحمه الله