سخنرانی
  • صفحه اصلی
  • سخنرانی
  • سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع فرماندهان سپاه در محضر امام خمینی(ره)

سخنرانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع فرماندهان سپاه در محضر امام خمینی(ره)

  • شنبه ۲۸ تیر ۱۳۶۵

بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم
آقایانی که موفق شدند در این روز مقدس ـ میلاد حضرت ثامن‌الائمه ـ به زیارت جنابعالی برسند، فرماندهان واحدهای عمل کننده در جبهه‌ها و فرماندهان سپاهها و قراردگاهها هستند. اینها بخشی از نخبه‌های نیروهای اسلام هستند که به نمایندگی از طرف رزمنده‌ها که حتماً مثل همه مردم، امروز به نحوی اشتیاق دارند، جنابعالی را زیارت کنند یا از بیانات جنابعالی استفاده کنند، این توفیق را پیدا کرده‌اند. هم برادران ارتشی و هم برادران سپاهی هستند.
از طرف آقایان و همه رزمنده‌ها، بنده این عید مبارک را خدمت حضرتعالی، تبریک عرض می‌کنم و عرض می‌کنم که الحمدالله با تلاشی که سربازان شما در جبهه‌ها کرده‌اند، وضع جبهه را خیلی خوب به نفع اسلام حفظ کرده‌اند. خبرهایی که ما از داخل عراق و خارج از عراق داریم، الحمدلله دو، سه حرکت قاطع اخیر باعث شده که ماشین جنگی عراق به ضعف و زوال برود و روحیه و امکانات سربازان اسلام، الحمدلله علی‌رغم برنامه‌هایی که برای ما چیده‌اند، رو به بهبودی است و روند تکاملی را دارد.
چیزی که بیشتر از هر چیز، ما نیاز داریم دعای جنابعالی و امت فداکارمان  
است و هم راهنمایی‌هایی بفرمائید تا ما از آن بتوانیم تکلیف خودمان را بهتر بفهمیم. وقت جنابعالی و آقایان را که منتظرند از بیانات جنابعالی استفاده کنند، نمی‌گیریم.