حدیث دیگران
  • صفحه اصلی
  • حدیث دیگران
  • روایت معاون وزیر نفت از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

روایت معاون وزیر نفت از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

در سن 82 سالگی هم ذهنشان بسیار فعال بود و مسائل توسعه‌ای کشور را دلسوزانه دنبال می‌کردند.

  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵

معاون توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت با اشاره به رابطه دوستانه‌ای که با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشت، اظهار کرد: پیگیری‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره نفت، تجهیزات دریایی، مخازن و صادرات نفتی، بیانگر علاقه و عشق ایشان به توسعه و سازندگی کشور بود.

به گزارش ایسنا، غلامرضا منوچهری در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و انرژی کیش در جمع خبرنگاران در واکنش به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به دیدارهای خود با آن مرحوم تصریح کرد: من شخصا از ایشان خاطرات زیادی دارم زیرا معمولا سالی یک‌ بار به دیدار ایشان می‌رفتم و در اواخر سال گذشته نیز جلسه‌ای طولانی داشتیم.

وی ادامه داد: ایشان حدود یک ساعت درباره نفت، تجهیزات دریایی، مخازن و صادرات نفتی سوال کردند و با توجه به اینکه در بخش آب و تاسیسات دریایی فعالیت داشتم متوجه می‌شدم که بسیار عمیق و با جزئیات همه مسائل بخش انرژی و آب کشور را با علاقه دنبال و اگر پروژه‌ای تاخیر داشت، اظهار نگرانی می‌کردند. اگر کاری قرار بود انجام شود و انجام نشده بود، ایشان این تصور را داشت که برای همه بخش‌های توسعه‌ای کشور به‌ویژه‌ نفت، انرژی، آب و ... هدایت، راهبری و پیگیری کنند.

معاون توسعه و مهندسی  شرکت ملی نفت با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همیشه مسائل مذکور را به تفصیل و ریز در ملاقات‌هایی که با وزرا، معاونان و ... داشتند، دنبال می‌کردند، اظهار کرد: این نشانگر آن بود که در سن 82 سالگی هم ذهنشان بسیار فعال بود و مسائل توسعه‌ای کشور را دلسوزانه دنبال می‌کردند.

منوچهری در پایان با اشاره به سفر اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به جزیره خارک خاطرنشان کرد: سفر اخیر ایشان به جزیره خارک بیانگر علاقه و عشقشان به توسعه و سازندگی کشور بود.