دیدارها
  • صفحه اصلی
  • دیدارها
  • دیدار کارکنان روزنامه جمهوری اسلامی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

دیدار کارکنان روزنامه جمهوری اسلامی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۸

جمعی از کارکنان و مدیران روزنامه جمهوری اسلامی از سراسر کشور به مناسبت سی سالگی این روزنامه صبح امروز با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار؛ روزنامه جمهوری اسلامی را تابلوئی مناسب برای وقایع سی ساله انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

رئیس مجمع ‌تشخیص مصلحت نظام؛ حق‌گوئی و پرهیز از تقویت باطل را دو ویژگی مهم روزنامه جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: در نظر گرفتن منافع مردم و رضایت خداوند در اطلاع‌رسانی مهم است و تاریخ فعالیت این روزنامه نشان می‌دهد که به این موارد توجه داشته است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ افزود: خواست خداوند از صاحبان اطلاعات و آگاهی این است که آنرا در اختیار جامعه قرار دهند تا مردم با استفاده از آن بتوانند به سوی پیشرفت حرکت کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روزنامه جمهوری اسلامی را در حمایت از اصول انقلاب اسلامی و ارزشهای آن پیشرو و ثابت قدم عنوان و تأکید کرد: پایداری این روزنامه در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان قابل تقدیر است.

ایشان با اشاره به رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی در جهان؛ تأکید کرد: زمان فعلی زمان مناسبی برای اطلاع‌رسانی مکتوب و غیرمکتوب است و این وظیفه صاحبنظران مسلمان را سنگین کرده است.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: حرف جدی و منطقی؛ هرچند در یک نشریه غریب و کوچک بیان شود جای خود را در جامعه و مردم باز خواهد کرد.

در ابتدای این دیدار آقای مسیح مهاجری مدیر مسؤل این روزنامه با ارائه گزارشی از سی سال فعالیت این روزنامه؛ حرکت در خط امام و انقلاب؛ حمایت از ولایت فقیه، مبارزه با استکبار جهانی و تقویت اصول‌گرایی واقعی را از رسالتهای این روزنامه اعلام کرد.

تصاویر ضمیمه