دیدارها
  • صفحه اصلی
  • دیدارها
  • دیدار دبیرکل بنیاد هابیلیان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

دیدار دبیرکل بنیاد هابیلیان با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

  • تهران
  • سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۵
کانون هابیلیان، نهم ژانویه ۲۰۱۷:… ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گروهک تروریستی منافقین، خیانت‌های این گروهک را در تاریخ بی‌نظیر دانسته و افزودند منافقین با کمک آمریکا تلاش می‌کردند با ترور مسؤولین نظام، انقلاب را از پای درآورند. وی با اشاره به نقش مخرب منافقین در جنگ تحمیلی، عملیات مرصاد را نمونه‌ای از اقدامات خائنانه این گروهک در حق ملت …

دبیرکل بنیاد هابیلیان در سال ۱۳۸۵ با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، در این دیدار که علاوه بر سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، تعدادی از اعضای هیئت مدیره بنیاد هابیلیان نیز حضور داشتند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تمجید از جایگاه شهید هاشمی‌نژاد ایشان را مبارزی برجسته دانستند و بر ضرورت ادامه راه ایشان تأکید کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به خلأ اینگونه فعالیت‌ها در کشور گفت: کارهایی که آغاز کردید بسیار پر اهمیت است و خلأ آن سال‌ها در فضای سیاسی کشور احساس می‌شد.

هاشمی رفسنجانی افزود انجام اینگونه کارها توسط سازمان‌های مردم‌نهاد بسیار ارزشمند است چرا که دولت‌ها گرفتاری‌های خود را دارند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گروهک تروریستی منافقین، خیانت‌های این گروهک را در تاریخ بی‌نظیر دانسته و افزودند منافقین با کمک آمریکا تلاش می‌کردند با ترور مسؤولین نظام، انقلاب را از پای درآورند.

وی با اشاره به نقش مخرب منافقین در جنگ تحمیلی، عملیات مرصاد را نمونه‌ای از اقدامات خائنانه این گروهک در حق ملت ایران دانستند که با شکست مفتضحانه آن‌ها و حامیان بعثی‌شان روبرو شد.

در ابتدای این دیدار سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان از اهداف تشکیل این بنیاد و برنامه‌ها و اقدامات پیش‌رو گزارشی ارائه کرد.