دیدارها
  • صفحه اصلی
  • دیدارها
  • دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی

دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی

  • تهران - مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰
مسائل معرفی غیرقانونی رئیس دانشگاه آزاد/ مخالفت‌های هاشمی با کارهای غیرقانونی/ اعتراضات هاشمی رفسنجانی به ترکیب هیأت امنای دانشگاه آزاد

آقایان سیدحسن خمینی، دکتر میرزاده، دکتر جاسبی و یزدی صمدی به عنوان مسئولان عالی رتبه دانشگاه آزاد در ساختمان قدس با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

در آغاز این دیدار آقای دکتر میرزاده با ارائه گزارشی از برنامه‌های اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تعیین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «ظاهراً آنها متفق هستند که آقای دانشجو را انتخاب کنند.»

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه دیدار گفتند: قرار ما برای معرفی نامزد ریاست دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی، ارائه برنامه و بررسی آنها در هیأت امنا بود و نمی‌توانیم قانونی را که خودمان و خودشان نوشتیم، ندیده بگیریم.

ایشان ادامه دادند: در طول سالهای متمادی مسئولیت سابقه ندارد که بگذارم در جلسه‌ای که ریاست آن را دارم، کارهای غیرقانونی به نام قانون انجام شود و این شیوه را نهادینه شدن یک رسم غلط می‌دانم.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ادامه گفتند: هنوز درباره روند انتخاب اعضای هیأت امنا حرف داریم. چون دعوت‌نامه‌ها برای جلسات هیأت امنا باید از سوی رئیس هیأت امنا صادر شود، در حالی که الان آقای دانشجو به عنوان عضو هیأت امنا به رئیس نامه می‌نویسد و از ایشان برای شرکت در جلسه هیأت امنا دعوت می‌کند.