خاطرات
  • صفحه اصلی
  • خاطرات
  • خاطرات روزانه آیت الله هاشمی / سال ۱۳۷۶/ کتاب « انتقال قدرت»

خاطرات روزانه آیت الله هاشمی / سال ۱۳۷۶/ کتاب « انتقال قدرت»

خاتمی، آمد و و در مورد سیاست تبلیغاتی توضیحاتی داد و از من نظر خواست؛ فکر می‌کند که اکثریت را دارد و در عین حال از عدم دستکاری در روند کاری رأی‌گیری، مطمئن نیست.

  • پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۷۶

پنج‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۷۶| ۹ ذی‌حجه ۱۴۱۷ //۱۷ آوریل ۱۹۹۷

 

در گزارش‌ها هنوز مسائل آلمان و ایران مورد توجه است. تعداد فوتی‌های آتش‌سوزی منا به ۵۰۰ نفر نزدیک می‌شود؛ به تدریج بالا می‌برند. به دولت‌های هند، پاکستان، بنگلادش و عربستان سعودی تسلیت گفتم. [آقایان هادی باریک‌بین، حسین زاجکانی‌ها و فتاح موسوی]، امام‌جمعه و نمایندگان قزوین، برای تشکر از من به خاطر اقدام و پیگیری استان‌شدن قزوین و درخواست سفر به آنجا بعد از رسمیت‌یافتن استان، آمدند.

آقای [سیدمحمد] خاتمی، [نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری] آمد و و در مورد سیاست تبلیغاتی توضیحاتی داد و از من نظر خواست؛ فکر می‌کند که اکثریت را دارد و در عین حال از عدم دستکاری در روند کاری رأی‌گیری، مطمئن نیست.

مجمع [عمومی شرکت] متروی تهران، در حضور من جلسه داشت. آقای [اصغر] ابراهیمی، [مدیرعامل شرکت مترو] گزارش کار داد. به خاطر تأخیر در برنامه‌ایی که قول داده بود، سرزنشش‌کردم. عصر کارها را تکمیل نمودم. از سونا استفاده کردم و به خانه آمدم. فرصتی شد که بخشی از دعای عرفه را بخوانم. شب مهدی و یاسر و بچه‌هایشان، شام آوردند، با هم خوردیم.