حدیث دیگران
  • صفحه اصلی
  • حدیث دیگران
  • خاطرات خبرنگار ایرنا از خستگی ناپذیری آیت الله هاشمی رفسنجانی

خاطرات خبرنگار ایرنا از خستگی ناپذیری آیت الله هاشمی رفسنجانی

حسین عضدی فسا :* خستگی ناپذیر در برنامه ها و دیدارها 

  • سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵


14 فروردین 1374 به همراه رییس جمهوری وقت سفر استانی خوزستان رفتیم. برحسب ضرورت به همراه همکاری از گروه سیاسی ماموریت پوشش خبری این برنامه را داشتم که یک فروند بالگرد شنوک کار جابجایی خبرنگاران را انجام می داد. 
برنامه های ایشان برای سفر به گوشه گوشه استان خوزستان براساس جدول تنظیمی ساعت هشت صبح شروع می شد اما ایشان ساعت هفت و سی دقیقه صبح در فرودگاه آماده پرواز با بالگرد بود و خبرنگاران با شتاب خود را می رساندند؛ دیدارهای مناطق مختلف تا پیش از اذان ظهر تنظیم می شد و ظهر اقامه نماز و صرف ناهار بود و بلافاصله ساعت 14 ادامه برنامه ها تا اقامه نماز مغرب و عشا و صرف شام. گویی که دیگر برنامه ها تمام شده است اما زمان آغاز دیدارهای حضوری بود؛ شاید آخرین زمانی که دیدارها انجام می شد، ساعت 23:30 تا 24 بود و خبرنگارانی که ایشان را در این دیدارها تا پاسی از شب همراهی می کردند، هیچگونه آثار خستگی و کم رمقی مشاهده نمی کردند. 
سفر به شهرستان ایذه در این سفر استانی پس از دیدار از چند منطقه صورت گرفت؛ هنگامی که آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد این شهرستان و ورزشگاه محل اجتماع مردم شدند، آنچنان استقبال گرم و پرشوری از سوی این مردم خونگرم صورت گرفت که این امر در چهره آیت الله آشکار شد و در سخنرانی خود نیز از این مردم بدلیل استقبال گرم قدردانی کرد. 
امروز این مرد خستگی ناپذیر و استوار که سال ها برای برقراری یک نظام اسلامی در کشور و حفظ و بقای آن تلاش کرد، به دیدار مرادش حضرت امام (ره) می رود.