حدیث دیگران
  • صفحه اصلی
  • حدیث دیگران
  • حقوق هاشمی رفسنجانی اعلام شد

حقوق هاشمی رفسنجانی اعلام شد

رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دباره میزان حقوق وی می‌گوید: برای اعلام رقم دقیق آن باید لیست‌های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان 7 میلیون تومان است که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده‌ام.

  • چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵

دیدبان: رئیس دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دباره میزان حقوق وی می‌گوید: برای اعلام رقم دقیق آن باید لیست‌های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان 7 میلیون تومان است که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده‌ام. فکر می‌کنم اگر تغییری هم از آن زمان صورت گرفته باشد، قطعا مجموع دریافتی آقای هاشمی زیر 10 میلیون تومان است.

آقای هاشمی! شما رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستید؛ برای ما و مردم جالب و جای سؤال است که بدانیم حقوق آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چقدر است؟

برای اعلام رقم دقیق آن باید لیست‌های حقوق مجمع را نگاه کنم، اما آنچه به خاطر دارم حقوق ایشان 7 میلیون تومان است که این رقم مربوط به آخرین دریافتی ایشان بود که بنده دیده‌ام. فکر می‌کنم اگر تغییری هم از آن زمان صورت گرفته باشد، قطعا مجموع دریافتی آقای هاشمی زیر 10 میلیون تومان است.

در گذشته عنوان شده بود که در زمان ریاست جمهوری آقای هاشمی، ایشان با رهبر معظم انقلاب جلسات هفتگی دارند و حتی این جلسات بعد از دوران ریاست جمهوری هم ادامه داشته است، الان این جلسات ادامه دارد یا نه؟

جلسات آیت‌الله هاشمی با رهبری انقلاب همچنان ادامه دارد، البته فاصله زمانی‌اش طبق روال گذشته که شما هم به آن اشاره کردید، منظم نیست. این جلسات موردی پیش می‌آید و بسته به وقت و حال آقا جلسات برگزار می‌شود.

در مورد جلسات آقای هاشمی با رئیس‌جمهور شرایط چگونه است؟

این جلسات هم هیچوقت به صورت منظم که مثلا هفته‌ای یا دو هفته‌ای یک جلسه باشد، نبوده است و موردی پیش آمده و تا الان هم به همین سیاق ادامه دارد. البته در مورد مطالب و محتوای این جلسات کسی اطلاعی ندارد، چون کسی در آن حضور ندارد و به صورت دو نفره برگزار می‌شود.

وقت ندادن صداوسیما به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای پاسخگویی به اتهاماتی که احمدی‌نژاد در انتخابات سال 88 به وی وارد کرد، از دست رفتن کارایی رسانه ملی و رسانه‌های تندرو در سایه شبکه‌های مجازی و اتهامات بی‌ثمری که در انتخابات 7 اسفند 94 به لیست مورد حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عناوینی نظیر «لیست انگلیسی» وارد شد، اما نتیجه عکس داشت، از دیگر مواردی بود که محمد هاشمی بردار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این گفت‌و‌گو مطرح کرد. وی البته از اظهارنظر درباره فعالیت‌های انتخاباتی و احتمال تأیید یا رد صلاحیت محمود احمدی‌نژاد برای انتخابات سال آینده خودداری کرد.

منبع:ایسنا