اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • تفاوت دیدگاه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری و مرحوم میرمحمدی!!

تفاوت دیدگاه‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری و مرحوم میرمحمدی!!

  • سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
قم-ایرنا- مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی مرحوم سید محمد میرمحمدی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نگاه فراجناحی را از خصوصیات بارز آن مرحوم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری شامگاه سه شنبه در اولین سالگرد مجازی مرحوم سیدمحمدمیرمحمدی، اظهار داشت: مرحوم میرمحمدی در ابتدای انقلاب اسلامی در بخش آرشیو حزب جمهوری اسلامی مشغول فعالیت شد و به بیانی می‌توان او را را آرشیو اسناد انقلاب دانست که با عمق مسائل آشنایی زیادی داشت.

مهاجری افزود: به همین دلیل و بخاطر آشنایی و اشراف وی به اسناد انقلاب و مسائل جاری در دوران ریاست جمهوری آیت الله خامنه‌ای، وی ریاست دفتر ایشان را بر عهده گرفت که در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز این سمت ادامه یافت.

مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی ادامه داد: میرمحمدی از شخصیت‌های نمونه انقلاب اسلامی و مورد اعتماد بزرگان انقلاب، علما و جناح‌های سیاسی بود.

مهاجری با بیان اینکه  درک ماوراء جناحی ویژگی دیگر و مهم مرحوم میرمحمدی بود، افزود:  وی زمانی که بین مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری برخی تفاوت دیدگاه‌ها به وجود آمد ایشان هرگز اسیر برخوردهای جناحی نشد و می‌دانست که می‌توان همزمان به این دو شخصیت مهم علاقه مند بود این مساله ای است که هنوز هم بسیاری آن را متوجه نشده‌اند.