اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در قرچک

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در قرچک

آیت الله هاشمی فردی مظلوم در عین حال سترگ و بلند اندیشه بود

  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
قرچک / مراسم یادبود / حسین نوش آبادی/ فرماندار / مسعود مرسل پور

تهران ایرنا با حضور مردم ولایت مدار و مسئولان شهرستان قرچک، مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که شامگاه پنجشنبه و با حضور حسین نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداران شهرستان‌های قرچک و پیشوا، امام جمعه و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد، از مقام شامخ رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یاردیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجلیل به عمل آمد.
فرماندار قرچک در این مراسم گفت: آیت الله هاشمی فردی مظلوم در عین حال سترگ و بلند اندیشه بود که به خاطر تفکرات ناب و شخصیت بی نظیرش در قلب مردم جای گرفت و این مهم در روز وداع میلیونی از ایشان نمود عینی پیدا کرد.

مسعود مرسل پور افزود: این مجاهد نستوه، یار واقعی و دیرین امام و رهبری و یاور همیشگی مردم و از مبارزان بی بدیل قبل از انقلاب بودند که مردم همیشه از ایشان به عنوان مرد مقاومت، حلم و بردباری یاد می‌کردند.

وی اظهار کرد: این شخصیت بی بدیل نه تنها توانسته بود محبت عمیق خود را در دل مولا و مقتدای ما حضرت آیت الله خامنه‌ای جای دهد بلکه حبّ او توانسته بود در تمام قلوبی که مهر امام راحل را در سینه داشتند نیز رسوخ کند.

مرسل پور افزود: این دوستی و رفاقت دوطرفه با مردم که نشأت گرفته از صداقت با ملت و برخورداری از کارنامه سیاسی ستودنی است، باعث شد مراسم تشییع وی مشابه با مراسم وداع با امام بزرگوار ما برگزار شود.

وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بحران‌ها، جنگ، صلح، اقتصاد، فرهنگ، آموزش، دین و ولایتمداری است و باید اسوه‌ای باشد برای تمام کسانی که دل در گروی این نظام مقدس دارند.

فرماندار قرچک افزود: این مرید واقعی امام راحل مردی بود که از خود و خانواده گذشت و صرفاً به انقلاب، اسلام و رهبری اندیشید و همه نامردمی‌ها و جفاها را به جان خرید تا ثابت کند می‌توان خدمت کرد و به رخ نکشید.

مرسل پور، آیت الله هاشمی را فردی مظلوم در عین حال سترگ و بلند اندیشه دانست و اظهار کرد: به خاطر تفکرات ناب و شخصیت بی نظیرش بود که باعث شد مردم برای وداع و پاسداشت خدمات او پرشور به صحنه بیایند.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر یکشنبه ۱۹ دی ۹۵ در سن ۸۲ سالگی و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.