بازدید
  • صفحه اصلی
  • بازدید
  • بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری

  • شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح روزپنج شنبه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح واز غرفه محصولات دانش بنیان واحد قم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قم ،آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح روز پنج شنبه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح و با غرفه‌داران و محققان حاضر در این نمایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در غرفه محصولات دانش بنیان واحد قم که با حضوردکتر محمد سالار کسرایی دبیر هیات امنا ورییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم همراه بود از نزدیک با ۶ محصول تجاری شده در زمینه های فنی ، شیمی ،کشاورزی وپتروشیمی بازدید واز محصولات ارایه شده ابراز خرسندی ورضایت نمود .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در این بازدید ضمن بیان توضیحاتی در خصوص محصولات ارایه شده با همیاری همکاران مرکز رشد واحد های فناور واحد قم به صورت عملی به نمایش اثر محصولات دانش بنیان پرداختند.
از اتفاقات جالب در این بازدید توقف طولانی آیت اله هاشمی در غرفه محصولات دانشگاه آزاداسلامی قم بود.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه‌ آزاد اسلامی با مساحت سه هزار متر مربع، ۳۹ غرفه و با معرفی ۶۳۷ محصول از واحدهای مختلف دانشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ۳۴ محصول در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله رباتیک، نانوذرات، پزشکی و صنعت خودرو رونمایی و ۲۳ محصول تجاری‌سازی شده ارائه شده است.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این بازدید از سامانه جامع مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی هم رونمایی کرد.
محصول دانش‌بنیان از واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه دستاوردهای این نمایشگاه از ۳۰ اردیبهشت تا پنجم خرداد به نمایش گذاشته می‌شود و بازدید از آن برای عموم آزاد است.
رییس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری محققان دانشگاه، در مراسم جشنواره فرهیختگان که با حضور دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه‌ آزاد اسلامی و روسای مراکز دانشگاهی ،مسولین کشوری ،محققان و پژوهشگران همراه بود شرکت کردند..

همچنین قابل ذکر است غرفه محصولات دانش بنیان واحد قم به همت حوزه معاونت پژوهش و فناوری ، مرکز رشد واحد های فناور و اداره کل روابط عمومی این واحد دانشگاهی راه اندازی گردید.

 

تصاویر ضمیمه