بازدید
  • صفحه اصلی
  • بازدید
  • بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی

بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی از بیمارستان فوق تخصصی رضوی

  • مشهد
  • جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۳
آیت الله هاشمی رفسنجانی در دومین روز از سفر خود به استان خراسان رضوی صبح روز جمعه، 21 شهریور 93 از بیمارستان رضوی بازدید کرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در این بازدید که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، از امکانات و بخشهای مختلف فاز 2 این بیمارستان شامل مرکز تصویربرداری، رادیوترابی و آنژیوگرافی و بویژه پزشکی هسته ای، بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر عبدالحسینی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مسؤولان بیمارستان رضوی توضیحاتی در مورد بخشهای مختلف ارایه کردند.

خاطرنشان می شود، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر پنجشنبه و در بدو ورود به مشهد مقدس «اولین و بهترین» هدف سفر خود را زیارت مضجع منور رضوی بیان کرد و گفت: با عشق به زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس آمده ام.

آیت ا... هاشمی رفسنجانی، با بیان این مطلب افزود: علاوه بر این جلسه هایی که با علما بویژه آیت ا... واعظ طبسی خواهیم داشت، جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد نیز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و در این جلسه درباره مسائل دانشگاه بحث خواهیم کرد.

مراسم استقبال از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیأت همراه، با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مشاور عالی و رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی، معاون استاندار خراسان رضوی، تنی چند از معاونان و مدیران آستان قدس رضوی و مسؤولان کشوری و لشکری در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس برگزار شد.