مقالات
  • صفحه اصلی
  • مقالات
  • از رد صلاحیت تا مرگ هاشمی رفسنجانی !!!

از رد صلاحیت تا مرگ هاشمی رفسنجانی !!!

محمدمهدی اسماعیلی، مدیرکل اسبق نظارت و ارزیابی بر صداوسیما گفت: فوت هاشمی رفسنجانی نشان داد که تشخیص شورای نگهبان درست بود!!!!

  • دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
بعضی ها نمی دانند چه می گویند و فقط می خواهند بگویند و حاضرند به شورای نگهبان صفت پیشگویی بدهند تا حرف بزنند و اگر کسی در شورای نگهبان کمی حساس بود از این فعال اصولگرا می پرسیدند که اصولاً فعالیت شما براساس کدام نوع مصزف است!! اگر جلوی این تحلیل گران را کبیشتر محلل گونه اظهار نظر می کنند تا تحلیل گونه، بعید نیست برای دیده شدن و تیتر شدن حرفشان در جمله « ردصلاحیت «هاشمی» به دلیل ضعف جسمانی توسط شورای نگهبان درست بود» به جای « دیدیم که ایشان سه سال بعد فوت کرد» ، بگویند: «می دانستیم که ایشان سه سال بعد فوت می کند.!!!!!» لطفا به جای مهار مارادوناهای سیاسی، فکری به حال مهار قلیدون ها بکنید.

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدمهدی اسماعیلی، عضو هیات‌علمی دانشگاه تهران و مدیرکل اسبق نظارت و ارزیابی بر صداوسیما در اظهارنظری جالب درباره علن ردصلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی به روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد گفت:

درباره ردصلاحیت ‌هاشمی نشان داده شد تشخیص شورای نگهبان درست بود؛ چراکه شورای نگهبان ناتوانی جسمی و سنی را در ارتباط با ایشان عنوان کرد و مشاهده کردیم که‌ هاشمی تا پایان دوره چهارساله‌ روحانی نبود و فوت کرد؛ من به نیات افراد کار ندارم و می‌خواهم آنچه به‌صورت رسانه‌ای مطرح شد را بیان کنم. ازقضا مشخص شد شورای نگهبان درست تشخیص داد و ‌اگر‌ هاشمی انتخاب می‌شد، ما باید انتخابات ریاست‌جمهوری را 9 ماه زودتر برگزار می‌کردیم.

 

منبع: دیده بان ایران