اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • خاطره حمید ماهی صفت از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی و حلالیت طلبی

خاطره حمید ماهی صفت از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی و حلالیت طلبی

سینماروزان: حمید ماهی‌صفت که به مستربین ایران هم شهره است مدتها قبل از آن که چیزی به نام استندآپ در تلویزیون ایران باب شود به اجرای استندآپ می‌پرداخت و البته گهگاه نیز اخباری درباره مشکلاتش بابت این اجراها به گوش می‌رسید. ماهی‌صفت که در سالهای اخیر همچنان به اجرای استندآپ‌های نمکین ادامه می‌دهد در گفتگویی تفصیلی با “فرهیختگان” به روایت فراز و فرود کارهایش پرداخته و در بخشی از این مصاحبه به دیدارش با آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت:
خاطره حمید ماهی صفت از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی و حلالیت طلبی

 من سه ماه قبل از فوت آقای هاشمی خدمت ایشان رفتم و گفتم از عشاق ۴۰ساله شما هستم و از بچگی شما را دوست داشتم، ولی چند سال پیش دو، سه جا ادای شما را درآوردم و خدمت رسیدم از شما حلالیت بطلبم. ایشان سرشان پایین بود، ولی همین که گفتم آمدم حلالیت بطلبم، سر خود را بالا کرد و خندید و گفت پس شما بودید و من خوشم آمد و قشنگ بود. عکس این دیدار در اینستاگرام هست و می‌توانید ملاحظه کنید.

 

 

البته ایشان در تاریخ 7 فروردین 1398 هم در گفتگوی ویژه با همشهری که در سایت سلیس هم منتشر شده بود، گفته بود:

به خاطر علاقه بسیار زیادی که به مرحوم هاشمی‌رفسنجانی داشتم صدایش را تقلید می‌کردم. ایشان معتقد بود کسی که صدای مرا تقلید می‌کند حرف‌های خودم را بزند. 3 ماه قبل از فوت آقای هاشمی برای کسب حلالیت خدمت ایشان رسیدم و گفتم که از من راضی باشید که صدای شما را تقلید کردم. آقای هاشمی هم لبخند زد و گفت: «بله شنیده‌ام. به‌هرحال مردم باید شاد باشند، موفق باشید».