دیدارها
  • صفحه اصلی
  • دیدارها
  • دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با قهرمان وزنه برداری جهان

دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی با قهرمان وزنه برداری جهان

  • تهران - مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۴

حسین رضا زاده با حضور در دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی با ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در یک فضای صمیمی برگزار شد، ابتدا آیت الله هاشمی رفسنجانی از تمرین و غذای رضا زاده پرسید و سپس در باره اهمیت ورزش با توجه به آیات قرآن و روایت گفت و بر جایگاه قهرمانان ملی در جامعه تاکید کرد.

حسین رضازاده متولد 22 اردبهشت سال 1357 در اردبیل است، او از 14 سالگی شروع به ورزش وزنه برداری کرد. حسین یک برادر و پنج خواهر دارد و پدرش راننده کامیون بوده و الان بازنشسته است.حسین رضازاده و همسرش در مکه با هم ازدواج کردند که این مراسم از تلویزیون هم پخش شد . او سه فرزند به نام های ابوالفضل ، فاطمه  و محمدمهدی  دارد.

حسین رضازاده در سال 2002 پیشنهاد یونان برای کسب شهروندی یونان در ازای دریافت ماهانه 20 هزار دلار را رد کرد همچنین تقاضای مشابه ترکیه را مبنی بر تغییر تابعیت خود به ترکیه و دریافت 10 میلیون دلار پاداش در صورت قهرمانی در المپیک آتن و دریافت ماهانه 20 هزار دلار رد کرد.

حسین رضازاده مدیر تیم های ملی، قهرمان پیشین جهان و دارندهٔ 2 مدال طلای المپیک، از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری به عنوان سفیر این سازمان منصوب شد. تاماش آیان رئیس فدراسیون وزنه برداری جهانی ضمن تمجید و تقدیر از سال ها زحمات وی در این رشتهٔ ورزشی و فعالیت هایی که در راه آماده سازی ملی پوشان تمامی رده های سنی ایران انجام داده است، وی را به عنوان سفیر IWF انتخاب و معرفی کرد.

 

تصاویر ضمیمه

فایل‌های ضمیمه