اخبار
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • تابلو بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه رونمایی شد

تابلو بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه رونمایی شد

  • تبریز
  • جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸

خبرگزاری آریا-

تابلوی بزرگراه «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» در میدان آناهیتا شهر کرمانشاه روز پنجشنبه در حاشیه شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی روسای کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور رونمایی شد.

 این مراسم با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، روسای شورای کلانشهرهای کشور، خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران و جمعی از مدیران استان و مردم برگزار شد.

غلامرضا امیری، رییس شورای شهر کرمانشاه در این مراسم بر نقش آیت‌الله هاشمی به عنوان سردار بزرگ سازندگی در پیروزی و نیل به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در ادامه محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز با تقدیر از شهردار، مسوُولین شهرداری و اعضای شورای شهر کرمانشاه این حرکت را نشانگر قدرشناسی کرمانشاهیان عنوان کرد.

شصت و چهارمین اجلاس مجمع مشورتی روسای کلانشهرها و مراکز استان‌ها روز پنجشنبه با حضور رییس شورای‌عالی استان‌ها در هتل پارسیان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

نائب رئیس مجمع روسای کلانشهرها و مراکز استان‌ها روز پنجشنبه در حاشیه این اجلاس در گفت و گو با ایرنا هدف از شکل‌گیری این مجمع مشورتی در کشور را بیان موضوع‌های مهم کلان و محلی، انتقال و تبادل تجربیات شوراها و مدیریت شهری و پیگیری انجام تعهدات سایر نهادها در قبال حوزه مدیریت شهری دانست.

غلامرضا امیری اظهار داشت: این اجلاس علاوه بر نشست عمومی کمیسیون‌های تخصصی عمران و شهرسازی، کمیسیون حقوقی و اقتصادی، کمیسیون فرهنگی و شهر هوشمند، کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و محیط زیست تشکیل می‌شود و مصوباتی را نیز برای تصویب در مجمع مطرح خواهد شد.